Mopot 60km/h

Kauhava

/ #326 samaa mieltä

23.07.2008 00:27

Olen aivan samaa mieltä adressin tekijän kanssa.
Vaikka tyttö olenkin enkä mitenkään voisi väittää tietäväni mopoista. Mutta en minäkään tyhmä ole. Oma skootteri on vakio, ja kulkee 70km/h.
Mutta keskusta alueilla ajan liikenteen mukana samaa vauhtia. En ala ajaa 45km/h jos edellä menee auto 60km/h ja takana tuleva auto on persees kiinni ja painaa rääkkää.
Hyvähän aikuisten on sanoa että nuorisolla ei ole järkeä ja me ajetaan niinku miulit menemään kaasu pohjas. Väittääkö joku "aikuinen" jotta ajaa aina rajoitusten mukaan.

Itse asun pienellä paikkakunnalla (onneksi), jossa ei sitä liikennettä ole niin paljon, mutta nyt kun olen valtateitä kulkenut kauemmas, voin kertoa että melkein hirvittää ajaa edes 70km/h jos takana on rekka. Pakko melkeinpä pysähtyä kun on mahdollinen paikka ja päästää se rekka ohi ja silti pitää tiukasti kii ettei lennä ilmavirran mukana.

Ja te jotka käskette ostaa kevarin. Tooki voin mäkin ostaa kevarin heti ku lähetätte rahaa ja kevarin postis. Ku teillä tuntuu tota ylimääräistä raha olevan niin pirusti. Ja varmaan voi samalla ne kevari veron laskutki lähettää suoraa teidän postiluukulle.
HALOO IHMISET! Ei kaikilla oo sitä rahaa niin pirusti että maksais sen 400€ enemmän vain siks että sais ajaa kovempaa ku mopollaki pääsee tarpeeksi, mutta laittomasti.