Turkistarhaus kiellettävä!

puolesta

/ #419 Toivon vaan että edes yksi ihminen ymmärtäisi tämän jälkeen faktat. sen jälkeen olen työni tehnyt

22.07.2011 00:44

saaneen kertoa että isälläni on turkistarha! voi että mua sieppoo te ihmiset! isäni on yliväsynyt. nousee joka aamu 05.30 ja menee juottamaan eläimet. yleensä käy kerran syömässä ja tulee illalla 11 kotiin ! JA IHAN VAIN SEN TAKIA ETTÄ PITÄÄ ELÄIMISTÄ HUOLTA. kiertelee katsomassa kuinka ne voivat, ruokkii ja juottaa ne, rakentaa parempia oltavia ja muuta eläinten olojen parantamiseksi = HUOLENPITOA. ei löydy tältä tarhalta pahemmin kidutettuja eläimiä. yleensä nämä videot mitä on otettu on samalta tarhalta ja useimmissa on tarhausKIELTO jota ei meidän tarhalla ole, niin hyvin kun asiat on hoidettu!  JA IHMSIET HYVÄT HUOM! TOSIASIAHAN SE ON ETTÄ ELÄIMET SAIRASTAA SAMANLAILLA KUIN IHMISETKIN!! MUTTA niitä myös hoidetaan! annetaan rokotteita sun muita. parhaansa yrittävät päivittäin että eläimillä olisi hyvät oltavat. näin pitkään kuin isänikin on ollut töissä niin parhaansa hän yrittää työssään, eikä luopuisi työstään mistään hinnasta (olen yrittänyt kyllä mutta hänen hyvinvoinnin takia) ei siksi että asia on joidenkin mielestä moraalisesti väärin . ja itse olen enemmän isäni hyvinvoinnin suhteen paniikissa koska hän on todella yliväsynyt! JA VARSINKIN KUN JOKA YÖ TULEE VIIDEN AIKAAN HÄLYTYKSIÄ SIELTÄ (VARTIOINTILAITTEET) KUN JOTKU IDIOOTIT KOITTAA PÄÄSTÄ ALUEELLE PÄÄSTELEMÄÄN ELÄIMIÄ VAPAAKSI! miettikää niitä raukkoja jotka eivät osaa elää luonnossa :( ja kituen kuolevat luonnossa. mietin vain ettei kukaan tällä rytmillä voi jaksaa enää pitkään kun tätä on jatkunut jo monta vuotta. KIITOS VAIN JOKAISELLE JOKA VAARANTAA MYÖS ISÄNI TERVEYTTÄ KIERTELEMÄLLÄ HUVIKSEEN ALUEELLA JA NUKKUMALLA ITSE PÄIVISIN!!!!