Lapsiperheiden puolesta - Lapsilisät verottomana!

Vieras

/ #150 Köyhä

25.03.2014 19:46

Synnyin sodan jälkeen isoon perheeseen,pieneen tupaan.Lapsilisät oli ainut keinonpitää perhe leivässä silloin kun isän tulot eivät riittäneet vaikka oli kunnalla töissä.Isäni taisteli Suomen puolesta ja niin myös appiukkoni.Lapsilisät tulivat kun sodan jälkiä korjattiin ja haluttiin turvata lasten elämä.Nytkö sitten politiikot ovat niitä verottamassa kun ne on alun perin peheille suunnattu tueksi ja elämiseen.Helppo on raharikkaan arvostella jolla ei ole koskaan ollut toimeentulon kanssa ongelmia.Mitä Suomi nyt tekee päästää isot yritykset maailmalle ja näin me saadaan lisää työttömiä ja mitä politiikot tekevät, nostavat vain kulurahaa,lapsilisät ja arkenmäeltä hyvää palkkaa ja nostavat omaa palkkaa.Köyhä painii joka päivä mitä tänään syödään,mistä saadaan lapselle uudet kengät,mistää vaatteet isossa perheessä ja POLITIIKOT LEIKKAAVAT LAPSILISIÄ;hurjaa vauhtia ollaan kyllä menossa siihen mitä minä lapsuudessani elin,köyhyyttä,resaiset vaatteet,koululta saatiin kengät,ei minkäänlaisia urheiluvälineitä,täit ja luteet oli arkipäivää.Nytkö ajetaan tämänpäivän lapsiperheet siihen samaan?LAPSIPERHEILTÄ EI SAA OTTAA POIS VAAN KANNUSTETTAVA TULEVAAN ELÄMÄÄN JA TYÖHÖN.KÖYhänä synnyin mutta oman sinnikkyyteni myötän sain ammatin mitä rakastin.Kasvatustyössä kannustetaan perheitä ja siinä olen kyllä onnistunut 100%.Pienellä eläkkeellä elän nyt ja mietin mitä syön huomenna eli köhänä synnyit niin myös köyhänä elämäsi jätät.
LAPSILTA ÄLKÄÄ MILLOINKAA OTTAKO POIS HE OVAT TULEVAISUUS <3 <3