Lapsiperheiden puolesta - Lapsilisät verottomana!

pienituloinen äiti

/ #187 Miksi otetaan niiltä joilla vähiten on?

25.03.2014 23:40

Järkyttävää että yritetään pitää yllä hyvinvointivaltiota ottamalla niiltä joilla vähiten on.
Itse olen pienituloinen työssäkäyvä, enkä selviäisi ilman lapsilisää. Taistelen joka kuukausi, ajattelen joka päivä kuinka selvitä seuraavassa kuussa. Miksi otetaan lapsiperheiltä, työttömiltä ja eläkeläisiltä?

Asun maalla. Täällä ei ole julkista liikennettä, on pakko pitää kalliisti verotettua autoa, on pakko kulkea kaukana töissä...polttoaineen verotus ei ole ihan pientä. Lapseni hoitomaksut ovat korkeat ja päivät venyvät kohtuuttoman pitkiksi pienelle, kun äidin työpäivä venyy matkoineen 10-11h. Haluaisin ravita lapseni terveellisesti ja luomulla, mutta tyydymme siihen mitä halvalla saa.. kun on pakko. Yritämme säästää sähköä ja siitäkin lohkaistaan kiva osuus veroa. Ostamme vaatteita kun jotain on rikki, emme lomaile, emme juhli, emme harrasta..... silti minun lapseni on se tulevaisuuden veronmaksaja, joka maksaa nykyisen hallituksen eläkkeitä. Hänestä pitäisi kasvaa se joka tulevaisuudessa kehittää, kasvattaa, pitää yllä ja kunnioittaa kotimaataan..hyvä hallitus, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja maailma on kovin pieni nykyään. Revitte lisää veroa meidän köyhien selkärangasta ja nautitte itse eläkkeistänne seuraavien vaalien jälkeen :-/