Haasta Jyrki Katainen elämään 3kuukautta toimeentulotuella!

Orja.

/ #118 Työtä kiitos!

26.03.2014 11:17

Moni tekis töitä jos sitä sais jostain. Itse olen hakenut paljon töitä mutta aina tulee sama vastaus että "valintamme ei tällä kertaa osunut sinuun tai sellasta liirum laarumia".
Tein itse 10 vuotta pelkkää työharjoittelua ja monesti luvattiin palkata palkalla töihin mutta valehtelivat aina. Kataiset voi mennä työkokeiluun pajalle 3 vuodeksi palkkana 480 euroa kuussa jotta näkis mitä se pas.ka työ on. Sellaset pas.ka hommat ei hyödytä tätä valtiota pätkäkään koska pas.ka työt ei ole tuottavia töitä ja sellasista töistä ei koskaan tulla palkkaa maksamaan. Itse olin ja parin vuoden aikana töitä tein oikeesti n 30 minuuttia päivässä töitä koska sen pas.ka työn pas.ka firman pomo ei antanut mitään hommia. Työkokeiluja järjestetään jotta pas.ka firmat saa avustuksia ja ne toimistossa olevat saa töitä mutta itse työttömät ei opi eikä nille anneta edes mitään hommaa. Sitten sen pas.ka työn työnjohtaja istui toimistossaa 6 tuntia päivässä itse tekemättä mitään ja sai siitä yli 2000 euron palkan. Tehkää siis pas.ka töitä jos luulette hyötyvänne jotain, minä en tee ainakaan enää koskaan.