Turkistarhaus kiellettävä!

Faktat ymmärretty

/ #420 Re: Toivon vaan että edes yksi ihminen ymmärtäisi tämän jälkeen faktat. sen jälkeen olen työni tehny

24.07.2011 12:59

#419: puolesta - Toivon vaan että edes yksi ihminen ymmärtäisi tämän jälkeen faktat. sen jälkeen olen työni tehnyt

Kyllä käy sääliksi isääsi. Kun vielä ajattelee, kenen hyväksi isäsi loppujen lopuksi raataa niin vielä enemmän käy sääliksi. Turkiksethan menevät yleensä hienostoihmisille - jotka eivät ehkä eläissään ole tehneet hetkeäkään ruumiillista työtä - ulkomaille koristeiksi lämpimien maiden yöbailuihin, coctailkekkereillä snobbailevien kaulushörhelöihin ym. Isäsi raataa siis lähinnä ökyrikkaiden hyväksi, jotka tuskin tuntevat empatiaa isääsi kohtaan, muutenhan maksaisivat todella kunnon hinnan turkiksistaan, jolloin eläinmäärä voisi olla pienempi ja se vähentäisi työtä ja parantaisi eläinten oloja. Sääliksi käy isääsi tosiaankin ja toivottavasti et jatka jalanjäljissään, maailmassa kun olisi paljon tarpeellisimpiakin töitä.

Turkistarhaiskuista en ole lukenut tiedotusvälineistä enää juuri ollenkaan vuosikausiin, eivätkös eläinten vapautukset ole jo historiaa ja korvattu kuvaamisilla?