Mopot 60km/h

mellilä

/ #356 nii i...

09.09.2008 14:30

Onhan seki kyl ihan totta et noi mopot on aika ikävänä hidasteena liikentees tolla 45km/h rajotuksella... Taajamas tosin se ei mitenkä haittaa mut taajamien ulkopuolel se on kyl aika vehkeestä näin suoraan sanottuna. Ei sekä ol hauskaa ohitella noit mopoi joka mestas mis niit vastaan tulee.. Tai jos et ohi pääse ni sit saat hinuttaa sen peräs jtn 40km/h (not so nice).. kaiken paras kai olis q niit sais käyttää täälläkin sellasen q ne tehtaalt ulos tullessaa on.. eli ilman kuristimia yms. Tosin siitä ei ole ko haittaa et noi hiton pv:t, monkey:t ja muut derbit(barbit) viritellää ja ajetaa kiimakumaras miten sattuu... Täs viimisen puolen vuoden aikana q autolla ajellu (tark. ottaen 9kk :D) ni melko reippaasti ollu noita "läheltäpiti" tilanteit noitte mopoiljoide kans.. Millon tullaa pihatielt etee, Kolmioitten takaa suhautetaa tien yli tai etee, STOP-merkit ei aina riitä kertomaa et pitäis kai pysähtyä? Eli jos mopot tulevaisuudes saa kulkee yli 45km/h ni jonkunlaine käsittelykoe teoriakokeen lisäks..