EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Äiti ja lapsi- ja nuorisotyöntekijä

/ #6 Posti goes K-18?

14.04.2014 15:19

Minä vastustan eroottista postimerkkiä ylipäätään. Kaikki jotka tätä vastustavat eivät välttämättä vastusta nimenomaan homoeroottista postimerkkiä vaan myös mitä tahansa eroottista postimerkkiä. Tuntuu selvältä, että Postikin nyt ratsastaa tällä niin "trendikkäällä" / mediaseksikkäällä aiheella, kun haluaa olla "in" ja "2014". Mutta Äitinä ja lapsi- ja nuorisotyöntekijänä en haluaisi nähdä Mitään pakaroita ym. eroottisia kuvia postimerkeissä. On uskomatonta, ettei voi mennä lasten kanssa POSTIIN ilman että siinä silmän tasalla on pyllykuviä. Monet sanovat että kyllähän lapset alastomuutta näkevät, mutta ainakin omat lapseni näkevät uppo-outoja alastomina vain uimahallin saunassa. Ja siellä siihen on ilmeinen syy. R-kioskillakin jallut ym. laitetaan sentään sinne korkeimmille hyllyille (ainakin kuvittelen, että se on yleinen tapa R-kioskeissa ym. kioskeissa), mutta ei Postissa. Silmäntasalle vaan.. Nukuimme matkalla yhden yön Omenahotellissa ja kyllä muutaman vuoden ikäinen ihmetteli isosti, miksi seinällä on "pyllypaljaan" kuva. -Tuo Omenahotellin oli eräs maalaus. Jotkut yksityishenkilöt haluavat pitää seinillään alastonkuvia, toiset eivät. Minä en halua nähdä alastonkuvia kävellessäni kaduilla tai asioidessani kaikenikäisille suunnatuissa kaupoissa yms. (Muihin en toki menisikään). Minusta on uskomatonta jo sekin, miten seksuaalisesti ylivirittynyt tämä yhteiskunta on. Joku sanoi kerran, että kaikkea paitsi vaippoja mainostetaan seksillä. Se on totta. Mutta tämä Postin kohdalta on mielestäni todellinen rimanalitus. Toivon kovasti, että Posti peruisi vielä tuon merkin. Ja laitoin kyllä palautetta Postille. Toivottavasti muutkin tekevät niin.