Pohjois-Karjalan Prikaatin puolesta

/ #482 Re: Sotilasta tarvitaan enemmän

16.04.2014 11:08

#479: - Sotilasta tarvitaan enemmän

Aikoinaan Kontiorannassa armeijan käyneenä ja miesten kirjoihin päässeenä minulla ei ole muuta kuin hyvää sanottavana, jo silloin kouluttajat olivat jämäköitä mutta oikeudenmukaisia, osasivat asiansa armeijan henkeen kuuluvina kouluttajina, enkä yhtään ihmettele jos varuskuntaan on saatu jälleen mainetta parhaana kouluttajana. Olen samaa mieltä, että sotlasta tarvitaan ja mielestäni oli suuri virhearviointi lopettaa täältä rajan tuntumasta pitkään toiminut, hyvä varuskunta. Piti vielä vanhan, sodan läpikäyneen, nähhä tämäkin asia, kun aikoinaan on Suomeen taisteltu rauha ja itsenäisyys ja saatu aikaan hyvinvointia ja vaurautta ja rakennettu Kekkosten, Virolaisten & kumppaneitten välityksellä nämä toimivat yksiköt, myös yliopisto Pohjois-Karjalaan, niin tätä ruvetaan purkamaan ja hävittämään urakalla, onko tämä kaikki aiheellista ja tulevaisuuden kannalta järkevää, tämä on maakuntamme näivettämistä, samaa tapahtuu koko maassa.