Mopot 60km/h

Ääl1ö -

/ #361 siis mitä...?

19.09.2008 03:15

"Ja missäs te mopoilijat tarvitsette tuota 60km/h nopeutta? Tietääkseni mopot ja mopoautot ovat kaupunkikäyttöön. Allekirjoittaisin jos mopot eivät olisi melusaaste ja jos lapset niitä osaisivat todella käyttää."

Niin missäköhän,ehkä kaupunkialueen ulkopuolella.Itse En hirveästi Helsingin keskustassa ajele mopolla Tullut ajettua tuollaiset 3500km,joskus ottanut päähän se 45-55km/h vauhti(näin karkeasti ilmaistuna),kun tielläkin saisi ajaa jo melkein 80km.En ole myöskään kaatunut,muutama läheltäpiti tilanne on tosin tullut vastaan mutta niistäkin selviydytty.Toisin sanoen voisin sanoa että hallitsen mopon käytön täysin ja kaavailemassa jo kevaria..Melua näistä ei kyllä paljoakaan lähde,skoottereista puhumattakaan,ellei ole viritetty.Ja siltä viritykseltäkin voisi välttyä jos tätä nopeutta saisi muunneltua vähän suuremmaksi,esim. tuo 60km/h.Itse jouduin opetella yksin käsittelemään mopoa,koska mitään käsittelykoetta ei ollut,mutta jonka mielestäni katsoisin tarpeelliseksi.No mutta jokatapuksessa allekirjoitan tämän.