Terveen koiran lopettaminen.

minä vain

/ #5 Re: Niimpäniin..

13.05.2014 14:13

#1: Maija Karpeekki - Niimpäniin..

olen tänään törmännyt asiaan itse, pieni pentu 12 - 13 vkoa, luovutettu 5 - 6 vkoa sitten uudelle omistajalle ja sovittu asiat luovutussopimuksen kanssa että hän palauttaa pennun takaisin jos eläinlääkäri toteaa haitallisesti kasvuun aiheuttavia tekijöitä ja ostaja maksaa eläinlääkärinmaksun ja pentu palautetaan takaisin luovuttajalleen ja tässä tapauksessa ei suoriteta maksua pennusta luovuttajilleen. tämä joka pennun sai oli itse päättänyt että pentu lopetetaan ilman eläinlääkärikäyntejä tai eläinlääkärin toteamusta että pentu on käytöshäiriöinen, pennun omistaja oli sen todennut omalla "ammattitaidollaan". että pistää vihaksi, kiukuksi ja kaikkea muuta.

ja kaiken lisäksi tämä pentu on tai tässätapauksessa niin kauan meidän eli luovuttajien kun on joko maksettu ostohinta tai käytetty eläinlääkärillä ja saatu lausunto. eli omistaja teki virheen kun päätti lopettaa koiran ilman meidän lupaamme. oli sanonut että hän ei laita sitä kiertoon kun saattaa tehdä uudessa perheessä tehdä jotain, näykkäistä tms. ja tähän me onnettomat sitten vastasimme että meille.

koira kasvoi normaalisti ja kehittyi meillä ollessaan, alku oli vähän hankala hän sai lisää happea jotta hengitys kulkisi ja häntä hierottiin mutta ensimmäisenä hän ymmärsi imemisen ja lähti kävelemään kolmesta pennusta..ostaja oli myös tietoionen näistä asioita,,pentua minä suren