SRAL Vuosikokousaloite

Adressin tekijä

/ #50 Vastakkain asettelu näyttää jatkuvan

15.10.2008 20:55

Kaikille keskustelupalstan lukijoille on varmaan tullut selväksi tietyn tahon halu jatkaa riitaa, sitä osoittaa parin listalla usein esiintyvän kirjoittajan mielipide.
Adressin/vuosikokousaloitteen sanomahan on se, että hallitus on erottanut jäsenen riittämättömin perustein, vastoin Liiton omia sääntöjä ja yhdistyslakia. Sen on todennut päätöksessään varsin selvästi Helsingin käräjäoikeus. Hallituksen halu olla voittaja, hinnalla millä hyvänsä näyttää jatkuvan, sitä osoittaa mm. valitus Hovioikeuteen kuin myös halu pitää riitaa ja vastakkainasettelua yllä.

Esitänkin kysymyksen mikäli JJ saadaan edellä kerrotuilla toimenpiteillä erotettua SRALlin jäsenyydetä, onko tuohon toimenpiteeseen käytetty rahallinen panos senkaltainen, että se palvelee jäsenistöä tasapuolisesti ja kuinka paljon paremaa palvelua Liitoltamme saamme. Onko Sral ylipäätään sen jälkeen jotenkin parempi jäsenjärjestö kuin ennen. Tuotos/panos ajattelu ei ainakaan yritysmaailman investointeihin tottuneena näytä oikein lupaavalta.

Adressin/vuosikokousaloitteen tarkoitus ja tehtävä on saada vastuuseen ne henkilöt (hallitus) jotka ovat taitamattomuudellaan aiheuttaneet nyt jo yli 40 000 euron kulut. Aloitteen tarkoitus on myöskin vetää pois valitus Hovioikeudesta.