SRAL Vuosikokousaloite

Matti Ahonen
Iitti

/ #53 " Väiski" Väinö Lehtoranta OH2LX

17.10.2008 00:14

Ensin kysymys Sinulle: Miten olet VOINUT olla nämä vuodet SAMASSA liitossa JJ:n kanssa jos todella vihaat Häntä niin paljon kuin annat kirjoituksissasi ymmärtää, nykyisinhän ei ole pakko olla jäsen jos ei halua? ? ? ? !
4#, #Tosiasia on, että SRAL:issa ei demokratia vuosina 1990-2006 toteutunut". Eikä vuosina 2006-2008, salailua; "keskeneräisistä asioista EI voi tiedoittaa"?
28#, "2003 oli vain yksi käännekohta, kun varsinainen kapina alkoi kypsyä jo 80-luvulla".
"Jussila on ylivoimainen pääsyy, miksi lopetin. Muita syitä ovat: cw:n poisto vaatimuksista, DX-asioiden, kutsujen, maiden ym täydellinen sotkeminen"
Aivan oikein, KAUKAA nuo syyt tuntuvat johtavan, "potut pottuina", sanoo VANHA suomalainen sananlasku, siis kysyn EIKÖ mitään ole OPITTU ? ?
Ja sitten uudestaan kysymys: miten olet VOINUT olla sellaisessa liitossa jäsenenä jossa JJ myös on? ?
22#,"Maalaisia retkutetaan". Niikö, suurin osa allekirjoittaneista on "maalaisia", versus kehä kolmosen sisäpuoli/muutama 1 ja 8.
Nyt kyllä sattuneista syistä Sinäkin.
Kukas tänne kirjoittaa aktiivisesti ( olkopuolelta adressin, 2HK ja "Väiski" 2LX, oletkohan itse näppäimissä, kirjoitustyyliin verraten ja terveydentilasi huomioon ottaen ).
41#, "Perjantaipullot", jos on Itse joutunut lopettamaan, silloinhan toista voi tölviä.
36/51#, Oletkohan Itse näppäimissä Väiski, johonkin vuosia aikaisempaan tyyliin verraten, ja terveydentilaasi.

Matti Ahonen