SRAL Vuosikokousaloite

Ari Hautamäki
Seinäjoki

/ #74 Väinölle

06.11.2008 21:13

Hei

Kiitos kommenteista. Onhan se niinkin,ettei pelkkä päivittely auta,mutta olen kovin pahoillani siitä,mitä tämä kaikki on liitolle tehnyt.Toivon ratkaisun löytyvän pian kun soppa on kestänyt näin kauan.
Se Ylistaron juttu oli aikoinaan ikävä kun luottamus silloisiin viranomaisiin oli hyvä ja sitten vieraanvaraisuus palkittiin naljailevalla kirjoittelulla.
Olin silloin itsekkin tyhmä ja sinisilmäinen monen asian suhteen.Luotin väärällä tavalla moniin ihmisiin,jotka hakivat ainoastaan sensaatiota.Olin kyllä itsekkin kovin äkäinen ja vedin jyrkkiä rajoja. Nyt on menty toiseen äärilaitaan eli rajoja ei juuri ole enää missään.

Privaatisti en nyt ole osannut vastata/ en edes oikein muista koska??
En oikein ole hyvä tässä netti-touhussa ja pitäisi etsiä nyt ensin sähköposti-osoitteesi.Kuitenkin kun en käsitä vieläkään(yrityksistä huolimatta)
tämän sopan valtavia mittasuhteita.Eikö demokraattisen enemmistön yhdistyksissä pitäisi voittaa? Demokratian vastakohtahan on diktatuuri ja niistä on ikäviä kokemuksia maailmanhistoriassa.
Olen itse toistaiseksi liiton ulkopuolella,joten siinä mielessä kirjoituksillani ei ole paljon painoarvoa. Erosin aikoinaan tämän riitelyn takia ja olen pettynyt harrasteen arvon romahdukseen.Olen myös aikoja sitten myynyt radioasemani pois.
Tunnukseni olen pitänyt ja odotan paremman ajan palaavan jos sitä enää tulee???

Ps. arvostan todella paljon sral:n kunniakasta historiaa ja vanhan ajan tutkintoja.Samoin arvostan kaikkia luottamushenkilöitä,jotka tekevät ja ovat tehneet hyvää pyyteetöntä työtä. Kuitenkin ennekuin haen jäsenyyttä uudelleen minun on tiedettävä varmasti mihin yhteiset rahat käytetään.Yhteiseen hyvään vai pelkkään hajoittamiseen? 73 de OH6MHD