Turkistarhaus kiellettävä!

Vieras

/ #423 Re: Re: Toivon vaan että edes yksi ihminen ymmärtäisi tämän jälkeen faktat. sen jälkeen olen työni t

18.08.2011 09:46

#420: Faktat ymmärretty - Re: Toivon vaan että edes yksi ihminen ymmärtäisi tämän jälkeen faktat. sen jälkeen olen työni tehny

On lapsellista kuvittelua, että turkikset ja nahka olisivat vain hienostelevien rikkaiden hyödykkeitä. Esimerkiksi turkisreunaisia toppatakkeja näkee ihan tavallisilla ihmisillä. Lisäksi turkiksista maksetaan hyvin. Suomalaisia turkiksia arvostetaan maailmalla. Niillä tienaa huomattavasti paremmin kuin ruoantuottamisella. Mietinkin usein, että onko perisuomalainen kateus kaiken tämän parjaamisen ja terrorin takana. Ihmettelen myös kommenttiasi, että tarhaiskut olisivat historiaa. Niistä kun saa lukea lehdistä tämäntästä ja myös nämä kuvaukset ovat osa niitä.

En ole itse turkistarhaaja enkä siten tiedä tarhojen työtaakkaa ja arkirutiineja. Terrorismin pelon ja henkisen paineen kyllä ymmärrän ja siksi toivonkin numeron 419 isälle jaksamista!