ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

kauheaa totuutta

/ #349 Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut

18.08.2011 15:15

#342: Kauheaa valhetta - Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut

No voin kertoa sinulle sen verran että en ole muslimi. Olen kristillisen kasteen saanut agnostikko. En tiedä mitä tarkoitat musuttajalla mutta jos viittaasit viherpiipertäjiin niin olet jälleen väärässä. Ymmärrän kyllä että veresi kiehuuu. Totuuden edessä ei zionistiset valheesi paljoa paina. Näen helposti kuinka tämä saattaa aiheuttaa kaltaisessasi egoistisessa pikkulapsessa erityistä peppukipeyttä. Olet varmasti niitä juutalaisia jotka ovat tottuneet saamaan tahtonsa läpi joka asiassa ja olemaan oikeassa joka asiassa. Ikävä kyllä isulisi ja äitylisi eivät ole täällä pitämässä kädestäsi ja pyyhkimässä suupieltäsi kun ulostat tuota ulostetta suustasi. Yrityksesi argumentointiin ovat naurettavan olemattomia. Ei sillä että medän edes tarvitsisi vääntää kättä laistesi tyhjää puhuvien zionistien kanssa, asioista joista olemme jo kaikki tietoisia. Meillä on riittävät todisteet joilla olemme jo aikoja sitten todistaneet joukkomurha-propagandanne valheiksi. Ainoa syy miksi sitä ei vielä opeteta yleistietona kouluissa, on zionististen pankkiirit ja heidän rahoittamat erinnäiset lobbyt jotka ajavat zionistista etua ympäri maailmaa. On oletettavaa että tämä saattaa muuttua hyvinkin pian kun Israel kaatuu. Ja älä toki käsitä väärin, en ole mikään pahemman luokan nazi-sympatisoijakaan. Hitlerillä oli toki poliitikkona paljon hienoja ajatuksia, ja monessa asiassa hän oli oikeassa. Hän pelasti Saksan zionistiselta sorrolta ja teki siitä suurvallan. Työttömyys laski, kansasta tuli onnellisempi kun zionistiset siat potkittiin maasta. Ikävä kyllä hänen toteutuksensa meni miten meni. En hyväksy hänen päätöstään tapppaa n. 40000 juutalaista siviiliä, vaikka tästäkin loppupelissä syy on zionistien, ei natsien. Jos haluat todisteita voin välittää ne sinulle. Minulla on mm. valokopiot Auschwitzin todellisista kuolintilastoista. Mutta emmeköhän molemmat tiedä että ei se muuttaisi mitään. Sinä tulet pysymään tuollaisena saastana, itserrakkaana hyväksikäyttäjänä kunnes kansa viimein kyllästyy ja uusi vallankumous alkaa.