ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Jusu

/ #353 Re: Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut

18.08.2011 18:38

#349: kauheaa totuutta - Re: Re: Juutalaisten joukkomurha ei tapahtunut

VASTAUS: Katselin näitä kirjoituksiasi ja en voinut olla ottamatta kantaa näihin "hörhöilyihin" (ensimmäistä kertaa). Jos jokin tässä maailmassa on absoluuttisen varmaa, niin natsien suorittama joukkotuho keskitysleireillä.

Olen itse nähnyt matkoillani tuhansia todisteita tästä maailman hirvittävimmästä ihmisten joukkotuhoamisesta, jossa  viha kohdistui Hitlerin johdolla pääosin juutalaisiin. On idioottimaista väittää uhrilukuja kymmeniksituhansiksi, niin paljon tuhoamisleirejä oli ja ne olivat toiminnassa useita vuosia. Jokainen voi käydä tutustumassa näihin " todisteisiin" mm. Puolassa ja Saksassa ja ne eivät tosiaankaan ole mitään juutalaisten sepittämää propakandaa. Samoin voi käydä vaikka kirjastosta lainaamassa historiankirjoja joissa historian todellinen ja surullinen kuva varmasti hahmottuu, näitä kirjoja on varmaan tuhansia. Näitä eri maissa julkaistuja teoksia tuskin ovat juutalaiset sepittäneet.

En tiedä sinun tarkoitusperiäsi, mutta tuntuu todella surulliselta, että ns. sivistyneessä yhteiskunnassa vuonna 2011 esitetään tollasta p.....aa! Tuohan se vasta uskoa vaatii ja millä kiihkolla ja vihalla asian esität.

Sanoit, että et ole muslimi (uskoskohan totakaan). niin samanlaiselta kuulostaa nuo jutut kuin tämän hetken maailman suurimman PELLEN Iranin presidentin Ahmadinejadin ja hänen seuraajiensa suusta lähteneenä. Hänhän tätä skeidaa on pitänyt esillä eri yhteyksissä ja saanutkin muutamia muslimeja seuraamaan itseään, SURULLISTA!  Sinulla näyttää olevan vaikuttimena myös VIHA , joka on valmis hyväksymään täydelliset VALHEET.

Samanlaisia ajatuksia on esitetty myös Englannissa, jossa tietyissä kaupungeissa tai kaupunginosissa islamilaisten määrä on lisääntynyt huomattavasti. Siellä vaaditaan Sharianlakia voimaan ja puututaan kouluopetukseen, vaatimalla historian opetusta uusiksi, todella SURULLISTA!

Noista höpinöistäsi päättelin,että jos et ole muslimi hiin ainakin sinne päin. Tunnussanat: VIHA ja VALHE, jotka tuntuvat viitoittavat useiden muslimien elämää.

Tätä kirjoitusta et voi panna juutalaisten piikkiin,en ole juutalainen. Joku raja sentään hörhöilyssäkin on.