Vaasan musiikkiluokkien puolesta


Vieras

/ #2707 Mykkäkoulumestari

08.07.2014 20:52

#2704: -

 

 

Vaasan hallinto-oikeus

1:50:45

Ylisalmi: Ja sitten tämä asiakokonaisuus, tästä materiaalia opettajainhuoneessa (= Kadarin henkilökohtaisia papereita). Oletko sinä tehnyt havaintoja tuona lukuvuonna 2011/2012, että siellä olisi ollut asiattomia Juri Kadarin paperinippuja?

Savela: Kyllä! No, en ole papereita tarkemmin tutkinut, mutta olen huomannut, että se vaan ollut ö tällaisia öö, pi… pinossa olevia papereja tai semmosia muutaman sivun neljän sivun ja jotain tällasia papereita, minkä hän on kirjoittanut jotain tuota niin pak … on asioita, niitä jätetty sitten ööö o opettajainhuoneen pöydälle tai tulostimen viereen tai ööö, o opettajakoneen, opettaja-tietokoneen viereen jätetty niitä papereita …

Ylisalmi: Luitko tai tai silmäilitkö kuitenkaan joitain papereita.

Savela: Kyllä, kyllä! Kyllä olen joskus katsonut ja … ja ihmetellyt.

Ylisalmi: No, kerro, mitä …

Savela: Jossakin oli oli sellaisia ö.. nnnn..  so.. solvattiin ö… aika usein se …? toi esiin ... esimieheen .. oleviin solvauksia, jossa niin kuin harr?… hyvinkin kärkkäästi.

Ylisalmi: Kävikö silmiisi sana AVI tai Aluehallintovirasto.

Savela: Ööööhn! (…) en muista (…).

1:52.50

Ylisalmi: Kerroitko noista havainnoista rehtorille?

Savela: Öö, olen saattanut sanoa kyllä jossakin vaiheessa, ett siellä joitakin papereita.

1:54:20

A. W: Onko sinulla tapana pitää mykkäkoulua muita opettajia kohtaan?

Savela: Ei ole. (…) Jos työtehtäviä … liittyviä asioita niin olen aina keskustellut asioista.