ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Kiitos IHANA Jeesus!!!

/ #547 Re: Re: Re: Yllättäviä asioita.

23.08.2011 20:53

#546: Maailmalla tapahtuu ihmeellisiä asioita! - Re: Re: Yllättäviä asioita.

#527: Erez Yisrael - Re:

Totta puhut siskoseni tai veliseni. Missähän luolasssa nää monet ovat asuneet,luullen kristittyjä joksikin sukupuuttoon kuoleviksi ufoiksi. Olin kesällä käymässä kesäjuhlilla(Suomessa), jossa toisessa oli 35 000 minunlaistani, samoin uskovaa kristittyä. Toisessa , jossa käväisin oli 15 000 samanlaista kristittyä. Kesällä pidettiin vieläkin isompia hengellisiä tapahtumia, eräässä tapahtumassa oli n. 80 000 kuulijaa.

Jos Euroopassa kirkko maallistuu ei se merkkaa sitä, että Evankeliumin eteenpäinmeno lakkaisi. PÄINVASTOIN. Maailmalla krististillinen herätys leviää nopammin kuin koskaan. Esimerkiksi Kiina, vielä vähän aikaa sitten se oli täysin kommunistinen valtio, jossa uskonnot olivat kiellettyjä. Pari viikkoa sitten kuulin uutisen, että kiinassa on n. 80 000 000 kristittyä laillisissa ja maanalaisissa seurakunnissa. Etelä-Amerikassa on valtavia herätyksiä. Olen seurannut Brasiliasta kokousta mihin osallistui henkilökohtaisessa uskossa olevia Kristittyjä 2 000 000. Aasiassa ja Afrikassa vauhti on vieläkin hurjempi, olen seurannut Intiasta kokousta, jossa kuulijoita oli lähes 5 000 000 ja jossa sadattuhannet ihmiset halusivat lähteä henkilökohtaisesti seuraamaan Jeesusta, siis tulivat henkilökohtaiseen uskoon. On Afrikan maita , joissa  puolet kansasta on henkilökohtaisesti uskossa.

Oletko kuullut, että Afrikasta on lähetetty useita lähetystyöntekijöitä maallistuneeseen Eurooppaan.

Viime aikoina on kuultu mahtavia uutisia myös arabimaista, joissa on tullut valtava määrä ihmisiä uskoon. Yksistään erään arabitaustaisen kristityn satelliittikanavan kautta välittämää kristillistä ohjelmaa seuraa viikossa noin 40 000 000 katselijaa Lähi-idässä ja pohjois-Afrikan maissa. Yhteydenottoja on satojatuhansia, joissa ihmiset haluavat tulla uskoon(kristityiksi). Siellä se saattaa maksaa jopa hengen.Siitäkin huolimatta he ovat tehneet ratkaisun.

Sadat miljoonat ovat viime vuosien aikana tulleet tuntemaan Jeesuksen henkilökohtaisesti , kuten itsekkin. He pitävät Jumalan sanaa Raamattua elämänsä tärkeimpänä auktoriteettinä.

Oliko yllättävää? Kannattaa katsoa muutakin kuin YLE: n uutisia tai hesarin kirjoituksia, niissä tuskin kertrotaan tälläisiä uutisia.

Vastaus: OI IHANAA!!! Olen ihan mykistynyt näin IHANISTA uutisista - Kiitos Herralle, Jumala todellakin tekee aivan mahtavaa työtä ympäri maailmaa pelastaen miljoonia ihmisiä helvetin porteilta!!!