Irja Askolan erottaminen kirkon virasta

Kauhistun moraalittomuutta

/ #101 Raamatun opetukset kunniaan kirkon piirissä

01.08.2014 17:43

On hämmästyttävää kuinka kirkona piirissä ajetaan tasa-arvoa homoille ja lesboille avioliittolaissa, vaikka raamatussa nimenomaan kielletään sukupuolisuhteet samaa sukupuolta olevien välillä. Lasten oikeudet isään ja äitiin taitavat Askolalta unohtua! Ei koskaan kukaan mies voi korvata oikeaa äitiä lapselle homo- eikä isääkään lesboliitossa. Lapsille täytyy antaa oikeus oikeaan perheeseen missä on äiti ja isä! En tuomitse suinkaan lesboja enkä homoja. Jokainen on vastuussa omista teoistaan ja on oman tahtonsa herra. Olen todella kyllästynyt tähän aivopesuun, jolla näitä seksuaalisia suuntauksia yritetään tyrkyttää TV:ssä, radiossa ja lehdissä. Melkein jokaiseen ohjelmaan on piilotettu joku homppeli tai lesbo.Ikävää kun ei voi katsoa rauhassa ohjelmia, joista on jo maksanut. Olen kauhistunut kirkon selkärangattomuudesta tässä parisuhdekysymyksessä niin että olen jo harkinnut eroakin kirkosta. Kuinkahan suuri määrä ihmisiä on eronnut näiden tasa-arvoisen avioliittolain puolesta puhujien vuoksi? Puolustajat ovat luopioita ja harhaoppisia.