Kannabis lailliseksi

Janne Valtteri Helin

/ #993 Terveys vaikutus asenteessa

28.11.2008 12:44

Mielestäni se että kannabis passivoi on sellainen elävä frustraatio joka koetaan silloin kun ei tehdä mitään mikä voisi parantaa elämän yhteisön oloja . Ollaan ainoastaan vastaanottavia muttei ikäänkuin anneta omaa panosta yhteisön eduksi : sellainen on mälsää ja siksi pitkäaikainen passiivinen galaktinen toimettomuus koetaan masentavaksi . En näe kannabista tällaisessa tapauksessa muuna kuin indikaattorina . Vaikea ajatella että joku yrtti tarhoisi pitää ihmisiä toimettomina . Ihmiset kyllä ovat sangen heikkoja opastamaan toisiaan omien virvoittavien lähteidensä äärelle nykyaikana . Saahan sekin asia muuttua kohti parempaa . Onneksi . Alkoholikin on desinfioiva aine ja on ihan selvä että pinta kuluu jos sitä jynssää liikaa . Ymmärrättekö ? Voitaisiin sanoa että kannabis on oiva yrtti kun se saa meidät näkemään itsemme sellaisina kuin olemme . Kannabis rauhoittaa kehoa , ja siksi ajatellaan että kannabiksen polttaja on passiivinen . Ehkä me olemme passiivisia siksi ettemme oikein ymmärrä mitä meidän tulisi kaikenkaikkiaan tehdä elamällämme ! Kuitenkin moni ymmärtää . Itse tahdon tehdä tekoja jotka voivat auttaa muita ja yhteisöä kehittymään optimaaliseen suuntaan , ja siksen voi osallistua sellaiseen muka huolettomaan poltteluun sosiaalisesti riemua tuntien . Minulla luomakunnan kasvisto ja tulevaisuuden utopia kulkevat käsikädessä . En näe tulevaisuutta ilman kasveja Maapallolla enkä kasveja ilman Maapalloa .