Median lopetettava vääristelty Israelin vastainen uutisointi

Juhani Starczewski

/ #72 Re: Re: Re: Re: Re: Kenelle adressi luovutetaan?

09.08.2014 15:08

#68: - Re: Re: Re: Re: Kenelle adressi luovutetaan? Ihan tiedoksi, että olen ollut "adressin alullepanijan" kanssa meilitse yhteydessä ja pyytänyt tarkennusta mm. nimeen (jonka nyt tiedän kokonaisuudessaan, ennen eilisiltaa tiesin vain etunimen!), mutta myös kaikkiin muihin kohtiin, jota tämän adressin keskusteluissa on kyselty. Vastausta ei ole vielä kuulunut. Kun/jos kuuluu, ilmoitan siitä kyllä välittömästi! (En usko, että hänellä on mitään sitä vastaan, että nimi julkaistaisiin, mutta kun et Juhani sitä kertonut vaikka ilmeisesti tunnet henkilön henk.koht., niin empä minäkään sitten sitä tähän laita.)

Tämä adressi siis päätyi adressit.comiin niin, että Kirjoittajan Ystävä toi k.o. tekstin työpaikalleni. Kysyin onko teksti laitettu adressit.comiin, johon vastaus oli, että ei ole. En muista tarjouduinko, vai pyysikö tämä Kirjoittajan Ystävä minua tämän tänne laittamaan, mutta lopputulos siis on, että laitoin, tietämättä Kirjoittajasta muuta kuin ammatin ja etunimen. Asia on mielestäni kuitenkin sen verran tärkeä ja uskovan sydämellä kirjoitettu, että halusin näin tehdä.

Näillä tiedoin varustettuna siis toimin, ja nyt tosiaan odottelen Kirjoittajalta infoa, jotta voin adressin päivittää.

Satu-Marianne Piispa

Shalomia!

Tällainen käsitys minullekin suurin piirtein on muodostunut asiasta, kuten Satu-Marianne kirjoittaa. Ennen tätä adressia en tuntenut adressitekstin kirjoittajia, mutta nyt olen enemmän perillä heistä ja myös prosessi adressin jatkosta on käynnistynyt laajasti. Adresssin kirjoittajilla ei  ole aikaisempaa kokemusta näistä adresseista, joten näin edetään yhdessä tukien ja turvaten.

Hienoa, että tämä tiedotuskummajainen on nyt nostettu "tikun nokkaan"! : ))
Siitä on kärsitty monella Israel-ystävyyssuunnalla ja nyt sitten tehdään asia tunnetuksi oikein kunnolla. Kaikella on aikansa taivaan alla! Vielä minä näin auringon alla oikeuspaikan, ja siinä oli vääryys, ja vanhurskauden paikan, ja siinä oli vääryys. Minä sanoin sydämessäni: Vanhurskaan ja väärän tuomitsee Jumala, sillä siellä on jokaisella asialla ja jokaisella teolla aikansa.

Sydämelliset kiitokseni rohkeille adressin tekijöille ja julkaisijoille, te saatte kokea yliluonnolista huolenpitoa ja varjelusta! : ))

Tämä ei ole lasten leikkiä!

Siunauksin Juhani Starczewski

Psalmi 34: 7 (34:8) Herran enkeli asettuu niiden ympärille, jotka häntä pelkäävät, ja pelastaa heidät.
(34:8) Herran enkeli on asettunut vartioon. Hän suojaa niitä, jotka palvelevat Herraa, ja pelastaa heidät.
7 The angel of the LORD encampeth round about them that fear him, and delivereth them.