Median lopetettava vääristelty Israelin vastainen uutisointi

Vieras

/ #126 Re: Israelin suurlähetystön uutiskirje

15.08.2014 11:37

#113: Ajankohtaista! - Israelin suurlähetystön uutiskirje

Taas on 70-vuotta sitten tapahtuneet asiat pöydällä. Minkälainen korvaus tai hyvitys on riittävä? Gazan siviili väestön pommittaminen olemattomiin, YK:n turvatalojen pommitus, koulujen tai sairaaloiden. Israelin teknologialla ei vastaavia harhalaukauksia tapahdu edes vahingossa, kolmea kertaa viikossa.

Entä uhri luvut 1500 vs. 60? ensimmäinen luke koostuu pääsääntöisesti siviileistä ja Israelin tappiot 95% sotilaista. Joku ei nyt herra lähettilään kirjoutuksessa täsmää Israeli:n kärsimistä tappioista, Gaza:sta tehtyjen pommi-iskujen suhteen

Miten Israel on ottanut kantaa lapsi uhrit? Collateral damage as always, you should be a shamed of yourself!

Nyt vähän yksin kertaistaen sanon Israelin politiikan muodostuvan jatkuvasta koston kierteestä. Ilmeisesti minulla on oikeus käydä ottamassa haltuuni yksi juutalaisten omistama kanala, koska iso vaariltani juutalainen lapsi varasti nälkäänsä kanan 80-vuotta sitten?

Minun mielestäni ei, mutta Gaza:n tilannetta katsoessani muitakin ajatuksia tulee mieleeni.