Muutos vammaispalvelun myöntämiin taksimatkoihin

Vieras

/ #37

16.09.2014 22:38

Pitää paikkaansa ei 18 Invataksi matka kuukaudessa ole inhimmillistä, eikä riitäkaan mihinkään. Meet Vapaa-ehtoistyöhön mun elämän sosiaalinen verkosto jossa ihanat Ystävät löytymyt , jonka kanssa työskentelen yhdessä , mutta kun on Vapaa ehtoista , ei Vammaispalvelu laske sitä koulutukseen , vaikka on seminaarit ja yhteistyöt mitkä tehdään siellä. Olen löytänyt siinä Ystäviä . Kirkko eikö minulla ole oikeus mennä kirkkon sunnuntaisin , ei matkat riitä, ruoka ostokset , muut Ystävien tapaminen. Haluan myös opiskella , mutta tähän mennessä vaan sain Vapaa ehtois työ harjoittelua . Ei matkat sosiaalisen menoihiin riitä , kerta kaikkia . Se on kylmä totuus, ja on epä inhimmillistä koska istun pyörätuolissa en pääse silloin juuri kuin tarvin ilman puheli jonotusta , päiviä ennen taksin tilamista ,en voi suunitella elämää sairauden takia etukäteen noin vaan . Vaadin myös vapaasti liikuvuutta ,sosiaalista menoa , ihmisien ympäri , ilman paperi sotia tai soittoja monin mutkaista tietä. Ihmisä kaikki ollaan , vamman kanssa tai ei . Kiitos . Etukäteen että asia viedään eteenpäin .