ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Tommi Häyry
Kerava

/ #216 Todella tärkeän asian puolesta...

15.12.2008 12:25

...tässä kantaamme ilmaistaan. Kyseessä ovat kuitenkin asiat, jotka tulevat vaikuttamaan ratkaisevasti niin nykyisten kuin tulevienkin sukupolvien elämään Suomessa. Minä en ainakaan halua jättää lapsilleni perinnöksi rappeutunutta ja ghettoutunutta maata, mikä väistämättä Suomestakin muodostuu jos maahanmuutto kolmansista maista saa vapaasti jatkua. Tästä on pelottavia esimerkkejä ympäri maailmaa. Jo nykyisin Suomessa olevan maahanmuuttajapohjaisen väestön syntyvyys on prosentuaalisesti paljon suurempaa kuin suomalaisten. Esim. Helsingin väestöstä on tänä päivänä jo joka 10:s maahanmuuttajaperäinen, ja arvioiden mukaan 15 vuoden päästä jopa joka 4:s!!! Aika pelottava tulevaisuuden visio! Puhumattakaan sitten siitä, että tämä Thorsin ajama mielipuolinen ja maanpetturuuden tunnusmerkit täyttävä laki menisi läpi. Fakta on kuitenkin se, että esimerkiksi Suomessa lihapatojen ääressä lojuva somaliväestö tulee jäämään yhteiskunnalle ja sosiaaliturvalle ikuiseksi rasitteeksi, eikä heiltä ole odotettavissa minkäänlaista panosta yhteiskunnan hyvinvoinnin ylläpitämiseen. Lisäksi näitä päätöksiä ja lakeja tehdään kansan mielipidettä halveksien, ja sananvapaus kieltäen. Itse jouduin taannoin todellisen oikeusmurhan uhriksi, jossa sananvapauteni murskattiin totaalisesti. Kirjoittelin nettisivuillani faktapohjaista tietoa maahanmuuttajien rikollisuudesta ja vaikutuksesta suomalaiseen yhteiskuntaan. Sen johdosta oikeus tuomitsi minut "kiihottamisesta kansanryhmää vastaan" yli 800 euron sakkoihin. Se ei paljoa hymyilyttänyt, muttei se minua lannistanutkaan. Mielestäni myös jokaisen joka seisoo oikeasti asiansa takana, tulisi julkistaa nimensä näissä adresseissa. Se olisi paljon arvokkaampaa ja vaikuttavampaa jos noiden tyhjien rivien kohdalla olisi nimi. Se ikäänkuin antaisi "kasvot" tälle asialle. Mutta todella upeaa silti tämä osanotto, ja muistakaa levittää tätä sanomaa kaikissa yhteyksissä eteenpäin. Itse olen tehnyt sitä aktiivisesti ja aion jatkaa loppuun asti!