Kannabis lailliseksi

Jaakko Mäki
Adressin tekijä

/ #1036 Viimeinkin..

16.12.2008 15:58

Eli nimilista on tarkastettu ja huomenna postiin. (Printterin kestäessä, Inshallah)

melkein 18000 allekirjoitusta, 288 sivua. Tulee paksu breivi. :)

Herrat Marley, Selassie, Lenin ja Hitler, olen pahoillani että nimiänne ei voitu ottaa mukaan mukaan mutta tämä asia koskee ainoastaan eläviä ihmisiä..

Julkisuuden henkilöistä poistin mm. Ritva Santavuoren. JOSTAIN kumman syystä luulen että kyseessä oli mauton vitsi.

Herrat Anon Ymous, En Kerro, Kuumot Taa sukulaisineen ja hengenheimolaisineen, miksi kerrotte ettette uskalla/halua kertoa. Ketään. Ei. Kiinnosta.

Ja ne ilkiöt jotka kirjoittivat jonkun muun nimen OIKEIN ISOLLA..
Kuinka tyhmäksi minua luulette.
Ilmoitin niille asianosaisille jotka sain kiinni, osoite esimerkiksi auttaa paljon(idiootit). Kaikki olivat melkoisen vihaisia ja osa aikoo tehdä rikosilmoituksen.
Adressit.com tallentaa lokitietoihinsa allekirjoittajan IP-osoitteen. Toivon että käytitte kotikonetta tai koulun konetta omilla tunnuksillanne. Hikoilkaa kusta päästänne nyt.

Sori, pakko päästää paineita kun on tuota nimilistaa kompannu viimeset viis tuntia silmät soikeena.

Seuraavaksi kait organisoimaan oikeeta kynä&paperi adressia tai sitten joukkotunnustusrumbaan mukaan.

_rauhallista_ joulua ja oikein naurettavan hauskaa uuttavuotta ihan kaikille* allekirjoittaneille toivoo,

Jaakko Mäki

* Aikusten oikeesti, jouluhan on rauhan ja anteeksiannon aikaa.