ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Mikko Komulainen
Kajaani

/ #284 niin ja joo

17.12.2008 01:26

Voisi pitää vaalit nyt ennenkuin Suomen asiat on sössitty pahemmin. Työperäinenmaahanmuutto olisi "ehkä" hyvä asia tulevaisuudessa mutta nyt voisi tiukentaa niitä rajoja jo pelkästään sen takia että lama iskee ja Suomalaisillakaan ei ole töitä ja miten on Suomalaisten ihmisten hyvinvointi, taitaa sekin olla hiukan perseellään ja kaiken tämän maahanmuuton aiheuttamien kustannusten ja työn takia sitäkään ei näköjään keretä hoitaa kuntoon ja Suomen kansa muuttuu huonovointisemmaksi koko ajan. Mitä itse olen seurannut näitä päätöksiä ja ehdotuksia niin jokaisen jälkeen Suomen tulevaisuus menee huonompaan suuntaan. Ihmettelen että miksi tästä maahanmuutto ja maahanmuuttajista ja niistä ongelmista ei puhuta mediassa ja muutenkaan ja kaikki jotka näistä puhuvat leimataan heti rasisteiksi ja niinkuin tämäkin adressi vaikka ei tässä ymmärtääkseni ole mitään rasistista, tai no ilmeisesti se että pitää Suomen puolta ja ajattelee tulevaisuutta on rasismia ,ehkä sitten olen rasisti ja ylpeä siitä!!