ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Risto Laine
Tuulos

/ #301 EU ja maahanmuutto

17.12.2008 20:24

Moni varmaan käy mielessä, mistä johtuu tälläinen Politiikka kautta EU:n.
Tähän on varsin maaläheinen näkökanta. EU aluella on yhtäkkiä jokaisessa maassa tullut sama ongelma, kuin Suomessa. Meidän Politiikot ja media toistaa toistamiseen, että maamme työväestö vanhenee ja tulevaisuudessa ei riitä työntekijöitä. Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että tämä ongelma on pullahtanut EU:n politiikkaan.

Mielestäni tässä on kysymys Globaalista kilpailusta. On kilpailutettu yritykset ja kaikki mahdollinen, mutta yhtä ei ole vielä. "Työntekijät".
Nyt halutaan tämäkin asia korjata mahdollisimman nopeasti, jotta globaalikilpailu on mahdollista.

Politiikka ei tunne myötätuntoa kansaa kohtaan, eikä kansakuntia vaan toimii harkitusti ja kylmästi suurpääoma sijoittajien etujen turvaamisessa.

Tästä illuusiosta ei ole esitetty mitään tutkimusta, ja jos on niin sen on todennäköisesti teettänyt juuri se taho, jonka ideologiaan kuuluu kilpailuttaa työväestö. Joten se ei ole puoleeton.
Suomen kansalle ei ole esitetty minkään valtakunnan tutkimusta kyseisestä asiasta.

Nyt tässä kohtaa kannattaa muistaa kansalaiset, että Politiikko ei ole mikään auktoriteetti, vaan arvostetut tutkijat ja instanssit. Politiikko valehtelee aina, eikä näin ollen ole mikään tiedon lähde.

Minusta ne yritykset, jotka tulevaisuudessa haluavat tätä huippuosaamista kehitysmaista, niin voisivat itse hankkia sitä työvoimaa. Esim. perustamalla omia pisteitä niihin maihin, mistä he haluavat rekrytoida työväkeä.

Astrid Thors on mielestäni aika hukassa, jos ottaa kielikysymyksen vielä tähän maahanmuutto farssiin. Mielestäni hän menee asioiden vierestä, eikä pysy asiassa.