ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Jesse Ravaska
Vaasa

/ #318

19.12.2008 07:38

Aiva päättömiä juttuja siellä eduskunnassa käsitellään. Thorsista vois tehä realitytv-sarjan, tai tämähän iha selvää pässin lihaa. Thors vois siirtyä sinne BB-taloon eli suomeen itse ja katsoa tilannetta kansalaisen silmistä eikä toimia "eurooppaministerin" virassa ajattelemattomana ja "eurooppaministerin" elkein vaalien tasa-arvoa erikansalaisuuksia välillä. Eurooppaministeri sitä, eurooppaministeri tätä, samperi soikoon, sanon minä, pistää suivaannuttaan tommoset kukkahattutädit, jotka on syntyny kultalusikka suussa ja ajetaan "vähempiosasten" asioista ja siten ollaan parempia ihmisiä ku muut. Me ollan itsenäinen Suomi, ei me olla EU, Me olemme Suomi, isoisät taisteli meille tän maapläntin ja nyt sitten luovutetaan vapaaehtoisesti rakas maamme eduskunnan ehdoin kansalta kysymättä ulkomaalaisille.

En ole rasisti, suomalaisetki voi olla rikollisia, ja saavatki olla omassa maassaan, mutta ei meidän tarvitse alkaa ei-suomalaisia rikollisia majoittamaan maahamme ihmisten tasa-arvoisuuden nimissä. Joskus miettii, että mitä meidän maan johto miettii kun keksitään uusia päättömiä lakeja toisen perään ja edellisetkin lait pitäisi korjata oikeudenmukaisemmiksi. Suomen "raaka" elinkautinen on 12 vuotta, hyvä käytöksinen ensikertalainen pääsee 9 vuoteen ja kuuden vuoden istunnon jälkeen presidentti armahtaa ku eihä ihmistä voi tasa-arvon nimissä pitää betoniseinien sisällä. Sitten tämä 10 vuotta takaperin koulullisen oppilaita ja opettajia tappanut ja raiskannut heppu pääsee vapaanjaloin tekemään sen mitä parhaiten osaa, koittaa sopeutua yhteiskuntaan siihen kykenemättä ja tekee tuskastuneena voittajapäätöksen ja lahtaa toisen koulullisen oppilaita ja opettajia. Ja näitä sekopäitä riittää meidän rakkaassa Suomessa ihan omastakin takaa ja meidän eurooppaministeri haluaa lisää muualta.

Jaa tulipa kirjotettua raamatullinen tekstiä sitten. Noh, kun alkaa jokin asia ärsyttään suunnattomasti, kai sitä saa edes internetin keskustelupalstalla avautua. Sananvapaushan on tasa-arvoa? ei Suomessa, 200 hengen diktaattoriryhmä keksii uusia lakeja laman riemuvoitoksi ja saamme tietää asioista vahingossa jos silloinkaan.

Kiitän ja kuittaan tältä erää.