Siuntion motocrosstoiminnan jatkamisen puolesta

/ #37 Re: Re: Re: Re: Re: faktat pielessä

05.10.2014 14:16

#35: melkein eläkkeellä - Re: Re: Re: Re: faktat pielessä

Helsinginsanomissa oli tästä juttua ja siinä suoraan tekninen johtaja sanoi että kunta on myynyt tontteja ja luvannut ostajille että motocross toiminta päättyy tänä vuonna.Kuinka tällä perusteella asiaa voisi toisin edes päättää?

Jos nän on luvattu kun on tontteja on myyty, niin eihän kunta voi rikkoa ns kaupan ehtoja. Sehän mahdollistaa että tontin ostaneet ja talon rakentaneet voisivat vaatia kunnalta korvauksia. Siihen tuskin on kunnalla varaa. Virkamiehet ovat tehneet kauppoja vahvistettujen pöytäkirjojen tietojen mukaan, joissa on päätetty että alueen vuokrasopimus päättyy 31.10.2014 ja eri kokouksessa vielä päättänyt uudelleen että sopimusta ei jatketa.

Eikös teknisen lautakunnan jäsenet ole edelleen samat, joten kuka heistä lähtisi muuta edes esittämään kuin että vanhoja päätöksiä ei lähdetä avaamaan. Ainoana tietenkin jos jollakin on omia intressejä, mutta toisaalta tässäkin tapauksessa kyseisten henkilöiden tulisi muistaa että eivät aja omaa asiaansa vaan kunnan etua, ja tarvittaessa jäävättävä itsensä päätöksenteosta.

Adressisi ajaa hyvää asiaa harrastustoiminnan kannalta, mutta toivon että harrastajat muistavat myös että omaisuutensa likoon laittaneet kuntalaiset jotka ovat ostaneet tontin kunnalta ja rakentaneet asunnon ovat joutuneet kärsimään kunnan epäselvästä toiminnasta tämän rata-asian suhteen. Heitä on mielestäni väärin syyttää tästä tilanteesta.(tällä en tarkoita sinua Tommi). Itse asun kuntakeskuksessa ja täytyy todeta että tiettyinä päivinä meteli kantautuu yllättävänkin voimakkaana myös sinne. Tuulen suunnalla on iso merkitys, tämän olen havainnut.

Toivon että löydätte uuden paikan harrastustoiminnalle.