Ylöjärven Haaviston matkapuhelintukiaseman vastustus

Ylöjärveläinen

/ #2 Asiaan tutustunut sairaanhoitaja (adressin laatija)

25.10.2014 07:44

Hei edellinen kommentoija! Ettekö ole lainkaan kiinnostunut lasten terveydestä? Lasten elimistö on vasta kehittymässä ja heidän päänsä luut ovat aikuisia ohuemmat, joten he ovat erityisen herkkiä säteilylle. Aikuisten pitäisi myös huolehtia ja ohjata lastensa kännyköiden käytöä. Nimenomaan varoitetaan, etteivät lapset käyttäisi kännykkää tarpeettomasti eli vain ns. hätätapauksissa. Myös aikuisia varoitetaan puhumasta pitkään kännykkä korvalla. Voisitte tutustua asiantuntijoiden julkaisemiin artikkeleihin ja jos kiinnostusta riittäisi, jota suuresti epäilen, niin voisitte käydä myöskin kuuntelemassa asian tiimoilta pidettyjä ja pidettäviä luentoja, joita pidetään myös lääketieteen opiskelijoille eli heidät saatetaan tietoisiksi sekä matkapuhelinten että matkapuhelintukiasemien vaaroista. Herätäänkö Suomessa vasta liian myöhään toisin kuin useassa muussa maassa tiedostamaan säteilyn vaarat? Eikö teistäkin tupakka ole tästä hyvänä esimerkkinä?