Median lopetettava vääristelty Israelin vastainen uutisointi

ISRAHELL

/ #331 'ISRAEL' EI OLE KENENKAAN LUVATTU MAA, AINOASTAAN PALESTIINA ON!

31.10.2014 14:41

Taman adressin tekija ja allekirjoittajat ovat paastaan vialla, ja aivopestyja sionistisikoja.

Ensinnakin, Israelin ei kuuluisi olla olemassa! Toiseksi se on vain USA:n sotatukikohta lahi-idassa.
Kolmanneksi, mika oikeuttaa mitaan valtiota sellaiseen siviilien systemaattiseen tuhoamiseen jota Israelissa on nahty ja tullaan nakemaan. Miksi kansa jota on rikottu toisessa maailmansodassa saa tehda mita haluaa ja oikeuttaa sen 70 vuoden taakse? Mika oikeuttaa kansaa jota on syrjitty 70 vuotta sitten kayttaytya samanlailla kuin sortajansa? Eikos heidan kuuluisi suojella ihmisoikeuksia kaikin keinoin? EI NE SITA TEE!

Muistakaamme viela yksi asia. Eurooppa on Israelin todellinen kohde. Heidat syljettiin pois euroopasta  ja jos heidan elonsa on uhattuna rajayttavat he koko euroopan 400 ydinkarjellaan.

He eivat tule unohtamaan.

Joten hyvat ihmiset lopettakaa olemasta Israelin puolella kun ette siella ole asuneet etteka mitaan tieda maailman menosta. (10 vuotta siella asuneena voin kertoa etta media antaa aivan vaaran kuvan, usein vaaristellen israelin tekoja)

Jos hoidettaisiin oman maan asiat ja uutisvalheet kuntoon ja katsotaan sitten PALESTIINAA KOHTI MISSA SITA APUA MYOS TARVITAAN NAZIEN KALTAISTEN SORTAJIEN KUKISTAMISEKSI.

OIKEAT ISRAELIN JUUTALAISET ASUIVAT PALESTIINASSA 40 LUVULTA ETEENPAIN, MUTTA LAHTIVAT KUN ISRAEL TULTIIN JA OTETTIIN VAKISIN MIKA ON TOORAN SANOMAA VASTAAN SILLA JUMALA ANTAA HEIDAN VALTIONSA KUN ON AIKA. SITA EI RIISTETA TAPPAMALLA.

Maailman teknologisin armeija ja ovat p-a-s-k-a-t housussa kun kivia kopisee kypariin. Saalittavia nuo SIONISTIJUUTALAISET!

PS. EN TARKOITA JUUTALISIA USKONTONA , VAAN SIONISTEJA MAAILMANRAUHAA TUHOAVANA LAHKONA JOKA KOOSTUU OSITTAIN KRISTITYISTA MUTTA SUURILTA OSIN SIONISTISISTA JUUTALAISISTA!