Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta

Vieras

/ #6

06.11.2014 12:05

Ensinnäkin päättäjistä tuskin monikaan on käynyt tutustumassa Vartiosaaren kauniiseen luonnonmukaiseen ympäristöön paikan päällä. Tämän saaren rakentaminen on suurin virhe minkä päättäjät tulevat tekemään tällä vuosikymmenellä. Saaren rakentamisen aiheuttama tuho on suurempi kuin sen hyöty tällaisenaan. Saatika jos saarta kehitettäisiin virkistysalueena . Kevyenliikenteen silta jo parantaisi saaren virkistystoimintaa . Saaren mahdollisuudet ovat valtavat jos sinne suunniteltaisiin toimintaa joka pohjautuisi jo nykyisillään olemassaoleviin intresseihin kuten esim palstaviljelyyn , siirtolapuutarhamökkeihin, kotieläinpuistoon rantakahvilaan jne. Saaressa on jo olemassa kaupungin omistamat kiinteistöt jotka voisivat palvella tällaista toimintaa.
Toivon että tästä syntyy laajempaa keskustelua joka tulisi kaupunkilaisten tietoisuuteen. Viedään vaikka kaupunkilaiset paremmin tutustumaan sen omistamaan luonnonvaraiseen
saareen ,ennenkuin tehdään peruuttamattomia päätöksiä.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…