ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Lopettakaa

/ #937 En allekirjoita

08.09.2011 15:39

Minä asun Aleksis Kiven kadulla. Omistan kyseisen 50-neliöisen asunnon. Mitä tekisitte, jos yhtenä päivänä joku henkilö koputtaisi ovea ja ilmoittaisi, että "voitko muuttaa pois, koska minä muutan nyt tänne". Kysyisin, että minkä vuoksi tämä henkilö saisi muuttaa omistamaani asuntoon. Vastaus: "Koska Jumala määräsi näin ja asunto luvattiin minulle". Eli minä pakkaisin tavarani ja muuttaisin koko ikäni asumastani asunnosta pois, koska jonkun henkilön Jumala, johon minä en edes usko, on määrännyt, että asunnossani asuu joku toinen. Näin kävi Palestiinan alueilla. Paikka, johon Israel perustettiin, asui enimmäkseen arabi-sukuisia ihmisiä. Historiatiedon mukaan alueella asui pieni vähemmistö juutalaisia, kunnes siionistit alkoivat suunnitella 1800-luvun lopulla Israelin valtiota. Tämä koko touhu sallittiin lopulta brittien ja amerikkalaisten myötävaikutuksesta (lieneekö syynä, että ko valtioiden johdossa ja rahoittajina on paljon juutalaisia). Nyt palestiinalaiset asuvat varsinkin Gazassa suuressa ahdingossa ja terrorismi maailmalla ei pääty, ennen kuin tilanteeseen löytyy ratkaisu. Löytyisikö ratkaisu siitä, jos ihmiset voisivat ymmärtää ja mieltää, että tässä maailmassa on erilaisia uskontoja. Samalla voisimme taittaa historiallisen trendin siitä, että uskontoa käytetään vallan välineenä. Jokainen yksilö voisi rauhassa vetäytyä oman uskonsa pariin, jos uskonnot irrotettaisiin kaikesta turhasta maallisesta. Loppujen lopuksi, oli uskonto, perintö tai kansa mikä hyvänsä, pitäisi ihmisten pystyä elämään rauhassa yhdessä.