Median lopetettava vääristelty Israelin vastainen uutisointi

Oikea asia väärällä menolla:
Vieras

/ #345 Epäraamatullisesti toteutettu adressi:

08.11.2014 15:33

Adressi kerättiin Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto - teemalla. Jo otsikko osoittaa hankkeen aloittajien epäraamaatullisen linjauksen, kun ovat asettaneet naisen ennen miestä, kun pitäisi olla juuri toisinpäin. Raamattu opettaa ( 1 Kor 11 ), että mies on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia ja, että  jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala.
Efesolaiskirje 5 opettaa: Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle; sillä mies on vaimon pää, niinkuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja. Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.
Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa. Nyt on, toivottavasti ei tahallaan, toimittu täysin epäraamatullisesti ja sotketaan Luojan luomisjärjestys sekä järjestys myös avioiliitossa ja seurakunnassa.
Seurakunnan ja uskovien luopumuksen tähden olemme saaneet nykyisen tilanteen, jossa lopullisesti pyritään murtamaan Jumalan siunaama avioliitto miehen ja naisen välillä.
Pietarikin opettaa 1 Pietari 3- kirjeessään: Samoin te, vaimot, olkaa alamaiset miehillenne, että nekin, jotka ehkä eivät ole sanalle kuuliaisia, vaimojen vaelluksen kautta sanoittakin voitettaisiin,  kun he katselevat, kuinka te vaellatte puhtaina ja pelossa. Älköön teidän kaunistuksenne olko ulkonaista, ei hiusten palmikoimista eikä kultien ympärillenne ripustamista eikä koreihin vaatteisiin pukeutumista, vaan se olkoon salassa oleva sydämen ihminen, hiljaisen ja rauhaisan hengen katoamattomuudessa; tämä on Jumalan silmissä kallis. Sillä näin myös muinoin pyhät vaimot, jotka panivat toivonsa Jumalaan, kaunistivat itsensä ja olivat miehillensä alamaiset; niin oli Saara kuuliainen Aabrahamille, kutsuen häntä herraksi; ja hänen lapsikseen te olette tulleet, kun teette sitä, mikä hyvää on, ettekä anna minkään itseänne peljättää. Samoin te, miehet, eläkää taidollisesti kukin vaimonne kanssa, niinkuin heikomman astian kanssa, ja osoittakaa heille kunnioitusta, koska he ovat elämän armon perillisiä niinkuin tekin; etteivät teidän rukouksenne estyisi. Nyt - ikävä kyllä - rukoukset estyvät!

ajankohtaista/avioliittovetoomus_eduskuntaan/