ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Sabra, Shatila, Jenin, Gaza...

/ #950 Onko yli 400 lapsen tietoinen massamurha lyhyessä ajassa aikamme törkein rikos?

08.09.2011 18:36

#942: - Israel suurin ihmisoikeusrikkomus lähes sataan vuoteen.

Onko yli 400 lapsen tietoinen massamurha lyhyessä ajassa aikamme törkein rikos?

Israelin suorittama yli 400 viattomaan lapseen kohdistunut massamurha Operaatio Valetun Lyijyn aikana, jonka olivat käskyttäneet Israelin sodanjohto, ja johon liittyi todistettavasti lapsi-ihmiskilvetystä, on mielestäni kautta-aikain merkittävin todistettu rikos ihmisyyttä ja ihmiskuntaa vastaan, kun ottaa huomioon sen, että tuo tietoinen massamurha tapahtui hyvin nopeassa ajassa ja hyvin tietoisesti.

Jopa suurin osa sotilaista vastusti tätä, mutta siitä huolimatta Israelia ja sen rikollista hallintoa ei ole pistetty asiasta vastuuseen, koska USA estää kaikki sellaiset toimenpiteet VETO:llaan, vaikka kaikkia mahdollisia lakeja rikottiin.

Tämän rikoksen hirvittävyyttä lisää myös se, että Israel yritti aivan nyt viime aikoina painostaa kansainväliset tutkijat hiljaisiksi, mutta onneksi he eivät kyenneet siinä kuin yhden osalta. Näin tämä hirmuinen totuus säilyy jälkipolvillemmekin!

Oletteko samaa mieltä, että kyseessä on kaikkien aikojen ehkäpä s*atanallisin rikos?
-
Israelilaisen Breaking the Silence -veteraanijärjestön raportissa kerrotaan kuinka armeija ampui ihmisiä sattumanvaraisesti, käytti siviilejä ihmiskilpinä ja tuhosi koteja mielivaltaisesti. "Parempi osua viattomaan kuin epäröidä ampua vihollista", sotilaille sanottiin. Armeija pakotti Gazan siviilejä, jopa naisia ja lapsia menemään edellään taloihin pitäen asettaan ihmiskilpiensä olkapäällä. Raportin mukaan armeija käytti Gazassa polttavaa valkoista fosforia, jonka käyttö on kielletty asutuilla alueilla. Israelin armeija on torjunut raportin väitteet.

(tekstit on kopioitu muualta)
---Leningradin piirityksestä on 70 vuotta.