Adressi Suomen irtaannuttamiseksi Euroopan Unionista

Jokioinen

/ #18 EU

17.01.2009 20:13

Varmasti tulee paljon harmia siitä että EU:sta erotaan. Mutta täytyy ajatella asiaa vähän pidemmälle eikä aina tuijottaa omaa napaa. Ehkä tämä sukupolvi joutuu maksaan siitä että erotaan, mutta aina täytyy ajatella miten oma jälkipolvi voi ja mitä se tulevaisuus muutenkin on. EU:hun liityttiin 14v sitten ja mitä siitä on seurannut? maatalouden kuihtumista = ruoan kallistumista. eikö maamme herrat luvannu että kaikki halpenee ja elämä hymyilee EU:hun liittymisen jälkeen? kaikki on menny päin persettä sen jälkeen kun liityttiin. Euroopan unioni suunnittelee että euroopasta tulisi yhtenäinen valtio. united states of europa? sillon kaikki on samalla viivalla euroopassa. tarkottaa sitä että suomalaisella maanviljelyllä ei ole mitään arvoa koska suomessa on pienet pinta-alat viljelyä varten mikä johtaa siihen että suomalaisen ruoan saanti loppuu? tämänkö takia sotiemme veteraanit taisteli? olisiko joku veteraani voinut kuvitella että ollaan saksan kanssa yhtä pataa jonain päivänä? EI! veteraanit taisteli jotta suomi saisi olla itsenäinen ja puolueeton valtio! joten tehkää elämä helpommaksi ei meidän, vaan jälkikasvumme takia! nimi listaan niin maailma on parempi paikka