Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Hurahuhhahhei

/ #40 pojat on poikia ja tytöt tekee toisia

03.12.2014 20:03

Nyt miehet hyvät pitäkää puolenne, ettei naiset karkaa toisten naisten matkaan. Sanonta kuuluu. että naista ymmärtää parhaiten toinen nainen. Tämä on mennyt valitettavasti niin pitkälle, että mieheltä näyttävät karskin näköiset naiset ovat kovaa huutoa..eikä millään muotoa voi mainostaa heidän olevan edes komeita. Liekö herkkyyden kaipuu ajanut naiset tähän. Torilla tavannut väkikin näkyi suurimmaksi osaksi olleen lävistettyä vihreää, ehkä juuri niitä jotka eivät kelpaakaan vastakkaiselle sukupuolelle. Vaan eipä sillä, Pekka Haavistoa minä arvostan, komea, asiallinen ja siisti mies. Myös hänen puolisonsa Antonio on vallan miellyttävän oloinen. Ei minulla mitään myöskään Teuvo Lomania ja hänen Nikoansakaan vastaan ole, mutta hehän ovatkin julkkiksia eivätkä tavallisia rivikansalaisia. Eivät ole homoudellaan itseään arvottaneet vaan muilla meriiteillä. Jotkut tavalliset pulliaiset sen sijaan taistelevat kiihkomielisesti homouden puolesta ja tuntuvat pitävän itseään parempina ihmisinä kuin perinteitä kunnioittavat.

Kuulostaa muuten todella irvokkaalta kun nainen sanoo olevansa vaimonsa kanssa liikenteessä. Sanookohan mies samoin omasta miespuolisesta siipastaan? On vaikea ymmärtää mikä maailmaan on mennyt. Vihkipallillakin seisoo kaksi morsianta aivan kuin pienten tyttöjen riidassa hääleikeissä.. ja ehkä kaksi miespuolista neitiä vierekkäin. Oujee! Karmea tulevaisuuden kuva. Ja sitten alkaa poikien kotileikki kun saavat viehkeän tyttövauvan hoidettavakseen. Huh huh. Ja voi hyvää päivää sitä muinoista lesboristeilyä, jolle vahingossa perheeni kanssa jouduin.. sitä julistavaa parijonossa käsikädessä kulkemista, pääasiassa rakastavaiset olivat lihavia, kaljuja ja lävistettyjä.. ehkä he halusivat ollakin miehiä, tiedä häntä.