Kannabis lailliseksi

XXX

/ #1091 Ei helvetti..kasvakaa

30.01.2009 10:14

Täällä kyllä huomaa kun jotain pentuja kirjottelee että kaverit siirty kovempiin ja lälläää lää muuta pska..

"On totta että kannabis on terveellisempää kuin alkoholi, MUTTA te ette tajua että KANNABIS on porttihuume, suurin osa kannabiksen käyttäjistä siirtyy muihin HUUMEISIIN ajan kuluessa"Lähde?

Miten v...ssa voit sanoa että kannabis on "porttihuume"
Eiköhän näillä "ystävilläsi" ole jo jostakin muusta päihteiden käyttö lähtenyt kuin kannabiksesta- se johtuu ihmisen vapaasta tahdosta päihtyä mitä erinlaisilla päihteillä oli se sitten alkoholi,tupakka,kannabis tai heroiini.Koska on halua kokeilla kaikeinlaista miten mikin vaikuttaa ihmisen avoihin ja psyykkeeseen.Tahto ajatella jotain muutakuin tätä HOLHOAVAA YHTEISKUNTAA.joka päättää mitä saat tehdä ja mitä et.kyse siis sellaisesta mikä ei muita vahingoita.kannabis on laitonta mutta tupakka ja viina ei.Vaikka viina pahin huume onkin jos et usko niin kokeile vetästä pullo viinaa raakana.on kumma jos tunnet olevasi vielä oma itsesi.

Ei sitä kukaan pakota käyttämään ethän sinäkään alkoholia tai tupakkaa polta pakosta?Minä en ainakaan.Eiköhän jokaisella ihmisellä ole oma TAHTO mitä haluaa käyttää ja mitä ei?Näin ainakin itse näen asian ei sitä jointtia kukaaan minunkaan suuhun väkisin tunge!Käytän kannabista silloin kuin siltä tuntuu.Vapaa ajalla.Enkä sitä edes käytä kavereiden kanssa vaan yksin omaan rentoutumiseen töiden jälkeen silloin tällön.joskus päivittäin ja joskus kerran kuukaudessa.

Omat kaverit eivät käytä,mutta ovat kaikki kokeilleet useamman kerran nuoruudessaan, mutta ovat hyväksyneet minun käytön.Koska jos todellakin viitsii aiheeseen perehtyä ja ajatella omilla aivoilla etsien kannabiksen historiaa.Niin tajuaa pakollakin olleensa väärässä.Ja jos yhtään kavereistaan välittää.Ei sitä kukaan voi estää jos joku haluaa kannabista poltella.

Tälläinen kieltolaki on enemmän kuin naurettavaa.Jos omaan käyttöön kannabista kasvatetaan ja aikuinen ihminen sitä käyttää.Ketä se haittaa.Muutakun teitä ketkä ovat joskus Ala-asteella tai yläasteella kuulleet mitä ihmeellisempiä tarinoita kannabiksesta..Oisiko jo aika ottaa omat aivot käyttöön ja etsiä itse tietoa? Netti on sitä täynnä,tai jos et luota internettiin niin käy vaikka kirjastosta etsimässä kirja kannabiksen historiasta.Jos edes viitsit sen verran perehtyä että tiedät mikä kannabis on ja miten ja mihin sitä käytetään?Nykyään saa jo lääkkeeksi.

Tässäkin adressissa huomaa että jotkut kirjoittavat ihan huvin vuoksi paskaa tänne.Mutta se johtuu siitä kun omat ajatukset ovat just sitä jo valmiiksi.mutta eihän se teidän vika ole!Olette vain tietämättömiä.
Kannabishan on aivan hirveä huume.Itse käyttänyt 7vuotta ja enpä ole vielä vahvempiin siirtynyt.Eikä ole tehnyt koskaan edes mieli.

Kyllä minäkin olen vakituisessa työssä,minulla on avopuoliso ja kaksi lasta.Enkä varmasti ole ainut tässä suomen maassa kellä asiat näin ovat.Pennut täällä vastustelee ja nämä keneen tämä AMERIKKALAINEN PROPAGANDA on joskus uponnut,ja siitä he eivät sitten luovu, uskotaan sitä mitä kuullaan ei sitä mitä itse omilla avoilla pystyisi etsimään.

Aivan sama jos teille pienestä toistetaan päivästä toiseen että banaani on huumetta ja siirtää vahvempiin niin kyllähän te sen uskotte,Ennenkuin tajuatte itse siihen perehtyä tai kokeilla.Ja en ketään suosittelekäyttämään,mutta elä sinäkään kirjoita tänne jos et oikeasti tiedä asiasta mitään.Tänne edes kovin moni tavallinen kannabiksen käyttäjä edes viitsi kirjoittaa koska nämä vastustajien kommentit ovat sitä tasoa että ei perkele.Mistä näitä keksitte kaverit käytti kannabista ja sitten siirty kovempiin,tai joutu hullujen huoneelle.

Kannabis lailliseksi ennemmin tai myöhemmin koska kieltolaki ei toimi eikä tule toimimaan.Sen ovat todistaneet jo kaikki maailman valtiot ja monet ovat jo tajunneet että kieltolakiin uppoaa älytön määrä rahaa,joka ei johda mihinkään.
Joten ennemmin ne ketkä sitä haluaa käyttää kasvattaa saa itse.

Mutta se päivä jolloin suomessakin päätetään että kannabis laillistetaan niin sehän laitettaisi heti verolle.Kyllä suomen valtio sitä alkaisi verottaa.koska eihän viinan keittokaan ole laillista vaikka sitä alkosta saa.

TESTI:KIRJOITA GOOGLEEN KANNABIS JA LUE TIETOA!
Hyvää viikonloppua!