Kansalaisadressi perustuslakimuutosta vastaan

Työmies

/ #153 Adressissa ei puhuta maanpetoksesta

10.09.2011 23:25

Tietenkin täällä on myös höyrypäitä joukossa, mutta itse vasemmiston aktiivina latson puolustavani kansalaisoikeuksiamme täällä. On hyvä että IPU;n puoluesihteeri kommentoi julkisesti, samoin olisi hyvä saada muidenkin puolueiden kanta esiin.Ainakin näemme ketkä vaikenevat.
Minua huolestuttaa se tapa jolla Suomessa ajetaan asioita läpi ja varsin tehokkaasti kuten huomaamme tämänkin adressin allekirjoittajamäärästä. Peltään ottaa vastuuta suurista kysymyksistä ja tuudittaudutaan uskomaan ettei vaikuttaa voi. Miettikääpä mikä reaktio olisi jos Suomen perustuslakiin kirjattaisiin: Suomi on Neuvostoliiton jäsen.
Toivon että valveutuneet kansalaiset osoittaisivat tahtonsa ja allekirjoittaisivat adressin. Ei ole mitään syytä kirjata EU-jäsenyyttä perustuslakiimme.
En ole myöskään Suomen kansalaisena missään vaiheessa antanut lupaa luopua Suomen itsenäisyydestä. Sotilasvalani olen vannonut Syomen tasavallalle-en Ranskan tai Saksan pankeille ja muille keinottelijoille.