Kielivalinnan puolesta

Matti Valtonen
Turku

/ #90

21.01.2007 22:04

Arvoisat kielivapaus-adressin lukijat

Pakkoruotsi-adressi on ylläpidon toimesta suljettu tekijä epärehellisyyden vuoksi!

Ohessa hieman dataa:

Näköjään tämän "adressin" deadline on sitten ilmoitettu.

Onkin aiheuttanut suuren "allekirjoitusten" lisäyksen.

Katsotaanpa hieman taas tilastoja

Eilen tilasto oli tämän näköinen:
"Adressiin on tullut yhteensä 3760 allekirjoitusta 624 eri IP-osoitteesta"

Nyt tänään yllätys yllätys:
"Adressiin on tullut yhteensä 3909 allekirjoitusta 634 eri IP-osoitteesta."
Eli vuorokauden aikana n 150 "allekirjoitusta ja 10 IP- osoitetta.. ilman muuta "uskottavaa"..

Ovat varmaan tulleet työpaikoilta ja kouluista...

Lars Dahl poistatko itse nämä feikki allekirjoitukset vai pyydänkö ylläpitoa tekemään sen?

Toki on hyvä tallettaa tämäkin viesti, niin voi sitten postittaa eteenpäin
jos tämä ns adressi tulee julkisuuteen.
Mutta seurataan tilannetta.

Matti Valtonen (Turku, 21.1.2007 21:05)

JA SITTEN TÄMÄ ERINOMAINEN ASIA!

Mutta ohessa teksti:
Adressi on suljettu ylläpidon toimesta (21.1.2007)

Adressi on suljettu, koska adressin 3909 allekirjoituksesta 3226 kappaletta eli 82,52 % on lähetetty adressin tekijän käyttämistä IP-osoitteista.

Adressin tekijä ei ole vastannut yhteenkään kolmesta yhteydenotosta koskien adressin allekirjoituksien manipulointia. Viimeisimpäänkään viestiini, jossa kysyin, että onko hän syyllistynyt huijaukseen, ei vastattu, mutta ilmeisesti se oli kumminkin luettu, koska tuntia myöhemmin adressia oli muokattu. Adressin päättymisestä oli tiedotettu ja kommentit-osiossa adressin tekijä vähätteli IP-osoitteiden poikkeuksellisen pientä määrää suhteessa kokonaisnimimäärään sekä kertoi adressin luovutussuunnitelmista tietyille ministereille. 8.1.2007 olin lisännyt sähköpostiosoitteen pakolliseksi kentäksi tähän adressiin häiriköinnin vuoksi, mutta nyt adressin tekijä oli poistanut email-kentän. Tämän jälkeen samasta IP-osoitteesta, josta muutokset adressin oli tehty, lähetettiin 139 allekirjoitusta noin kahden tunnin aikana.

Adressin muokkaaminen on nyt estetty sen tekijältä, mutta kommentit-osioon tullee pian adressin tekijän vastine.


- N N (Adressit.com:n ylläpito)

Kielivapauden puolesta tämä on yksi erävoitto!

Mitä ajattelette?
Itse olen tyytyväinen tähän käänteeseen

Tämä sama löytyy siis adressit.com ja suljetut adressit.