Tokio Hotel Suomeen 2009

Johanna Hakonen
Espoo

/ #16 Kuulkaas nyt lapset.

13.02.2009 17:48

Ei pahemmin kiinnosta vaan ÄRSYTTÄÄ.
Tunkekaa nämä adressinne oikeasti sinne nettisivullenne, kun sellainen on kerran olemassa!

Tokio Hotelia kuuntelevat vain alle täysi-ikäiset tai sitten ehkä mahdollisesti henkisesti jälkeenjääneet ihmiset. "Siis niinq siis mä tiiän yhen 18-vuotiaan fanin niinq!!!!11" = täysin typerä perustelu, koska aikuisilla on arvostelukyky, jota teillä ei ilmeisesti vielä ole. Oikeasti hyvillä bändeillä on siis myös paljon aikuisia faneja.
TH:nhan piti tulla Suomeen jo melkein vuosi sitten. Kiittäkäämme tästä laulajan kurkkumätää. :) Eivätpä tulleet, vaikka korvauspäivä tulikin kahteen kertaan ja fanit pääsivät televisioon jonkun surumiittinsä takia. Hahaa, voi tätä vahingoniloa.

"Menkää kyselemään ja ihmettelemään niitä adresseja, joissa ei oikeasti ole mitään järkeä." <--- kuten muunmuassa niitä "TH jakamaan nimmareita" ja "TH:n keikalle kamerat mukaan!1" -adresseja? :)

"Itsekin olen asian eteen tehnyt jotain, olen muutamaan otteeseen lähettänyt Tokio Hotelille linkkiä, jossa on tämä osoite, jotta he näkevät että me haluamme heidät tänne." <---- SUOMEKSIHAN ne nämä toki lukevat :--D Ja varmaan mitään linkkejä edes availevat.