Tokio Hotel Suomeen 2009

Savitaipale

/ #20 oikeesti,

13.02.2009 22:06

Johanna, Saanko mä kysyä, miksi sä tykkäät käydä täällä niin usein kertomassa mielipidettäsi? Mä en usko,että meitä ketään kiinnostaa kuulla,mitä sun päässäs tästä liikkuu,joten vähemmällä vaivalla pääset,kun jätät kommentoimisen väliin. Saatko sä siitä jotain mielihyvää,kun pääset sydämen pohjasta haukkumaan sitä,mistä toiset oikeasti tykkäävät? -Okei,saat. Kai sä itekkin pidät jostain,arvaisin. Jos tiedät miltä tuntuu fanittaa jotain,voit ehkä kuvitella miltä tuntuu,kun lempibändiä tms. haukutaan,ja ehkä _koko ajan_. Tai ehkä sä et ole koskaan pitänyt mistään,siinä tapauksessa oot jääny aika monesta asiasta paitsi pienessä elämässäsi.
Jos sua ärsyttää,miksi sä haluat 'ruokkia' sun ärsyyntymistäs lisää käymällä täällä? Mä yritän kirjoittaa tätä ihanku mua ei ärsyttäisi,vaikka oikeesti,mä en ymmärrä teitä ihmisiä.
Ja miksi adresseja pitäisi tunkea bändin nettisivuille? Mun nähdäkseni ainakin täysin turhaa,kun adresseille on luotu niille tarkoitettu sivusto.
Kyllä,sua varmasti ärsyttää kuulla tätä taas,mutta Tokio Hotelia kuuntelee huomattavan moni muukin ihminen,kuin tytöt vitosen discossa. Ihanaa varmasti pitää meitä jälkeenjääneinä,mutta emmäkä pidä täysin selväjärkisenä ihmistä,joka oikeesti jaksaa kuluttaa aikaansa vihaamaansa bändiin. Emmä tie onko sul jääny lapsuudessa jotain elämättä,elämä potkinu päähän tai jotain,mutta älä pura sitä tänne,kiitos (:
Säkö itse olet todella aikuinen,pätevä ja viisas kun sulla on varaa sanoa noinki "viisaita"" sanoja?
mmMM Joku nätti pilvine päivä ku tajuat,että suu on joskus parempi pitää kii,ni tuu ilmottaa ni saan vaik nauraa.

Tälläne väittely on oikeesti aika turhaa,joten jos sun ei ole ihan välttämättömän pakko vastata,ni älä tee sitä. :--------)
Sori pituus.