ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Elisa Kuitunen

/ #553 Olen pettynyt

20.02.2009 04:07

Kävin Juha Mäki-Ketelän nettisivuilla katsomassa, mitä kansanedustajat ovat vastanneet tämän suuradressin kerääjän lähettämään sähköpostiin. Olen yllättynyt ja hyvin pettynyt, että vain muutama kansanedustaja vaivautui vastaamaan sähköpostiin ja heistä vielä harvempi vastasi itse kysymyksiin.

Ymmärrän sen, että kansanedustajilla ei ole aikaa vastailla jokaisen yksittäisen kansalaisen sähköposteihin, mutta näin mittavan adressin olisi luullut vaikuttavan tässä tapauksessa vastausinnokkuuteen. Ovatko kansanedustajat vain välinpitämättömiä asioista ja äänestäjiensä huolesta vai ovatko he pelkureita?

Presidentinvaaleissa lähetin sähköpostilla kahdelle pääehdokkaalleni muutaman tarkentavan kysymyksen ja sain toiselta heistä hyvin pian vastauksen. Olin todella otettu siitä, että vaalityötänsä puurtava presidenttiehdokas ja kansanedustaja kerkesi ja näki vaivaa vastata yksittäisen kansalaisen sähköpostiin, mutta nyt kun yli 28 000 ihmistä on tämän "adressisähköpostin" takana, kyseinen kansanedustaja kollegoineen ei ole nähnyt tärkeäksi vastata mitään. Todella masentava olo tuli tuota "vaikenemista" selatessani. Joka tapauksessa suuri kiitos Juha Mäki-Ketelälle.