Kansalaisadressi perustuslakimuutosta vastaan

/ #190

17.09.2011 03:28

Nyt kaikki, hei!

Suomen liittyminen Euroopan liittovaltioon on estettävä. Näitä kansainvälisiä HYEENOITA ei kiinnosta suomalaisten ahdinko ja ongelmat. Heitä kiinnostaa; maksaako Suomi, vaiko eikö maksa?

Suomen ei kuulu liittyä Euroopan yhdysvaltaan, jota nämä kansainväliset HYEENAT yrittävät Euroopan kauppaliitosta tehdä. Kansan verorahoja käytettään näiden LOISINA elävien elämänmuotojen ylläpitämiseen ja tukemiseen brysselissä, vaikka omassa maassa on puolimiljoonaa työtöntä ja suuri määrä vähätuloisia, taikka ne muut suomen kansalaiset, joita Katainen ja Urpila ja heidän LIKAINEN rosvojoukkonsa auttavat kansainvälisiä Brysselin VERENIMIÖITÄ Suomen kansan ryöstämisessä.

Tukipakettia vedetään läpi vaikka väkisin ja veronmaksaja maksaa. Samalla Euroopan pakko yhditymistä tukevat pankit sekä poliitikot vievät itsemääräämisoikeuden suomalaisilta ja täten helpottavat ryöstöä ja riisuvat suomalaisilta viimeisetkin vehkeet taistella näitä globalisteja vastaan.