Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

"LNSN"

/ #462

25.04.2015 16:03

Niiden, jotka pitäytyvät perinteiseen miehen ja naisen väliseen avioliittonäkemykseen ja muihin Raamatun opetuksiin, on tärkeä ymmärtää, että Raamattu ja kirkon tunnustus ovat heidän puolellaan. Muut ovat niistä poikenneet. Jokaisen kristityn, sekä kansankirkon jäsenten että siitä jäsenyydestä eronneiden, tulee aktiivisesti etsiä tiensä sellaisiin hengellisiin yhteyksiin ja jumalanpalveluksiin, joissa kirkon tunnustuksen sanoin "evankeliumi puhtaasti julistetaan ja sakramentit oikein toimitetaan."

Uskomme perustus on Jeesus Kristus, jonka kautta ja jonka tähden meillä kaikilla on mahdollisuus päästä osalliseksi iankaikkisesta elämästä. Meillä on edelleen keskuudessamme väärentämätön Jumalan laki ja puhdas, ehdoton evankeliumi, joka julistaa kaikille syntejään katuville -niin homoille kuin heteroillekin - ehdotonta Jumalan anteeksiantamusta. Evankeliumi myös kykenee suuntaamaan meidän elämän uudelleen Jumalan tahdon noudattamiseen.