Kristillinen tv-kanava yleiseen valtakunnalliseen jakeluun

Iiro Wasen
Turku

/ #32 Aarniolle

28.03.2009 23:12

Mistäs aloittaisi nyt kun on saanut tukahdutettua naurunpurkauksen?

Sinulta puuttuu sitaatit ensimmäisestä kohdasta ja etenkin kohdasta jossa väität että joka vuosi 250 000 kristittyä tapetaan uskonsa vuoksi, josta minä todellakin haluan nähdä sitaatin. Tietysti jos haluan olla tosi kettumainen pyytäisin sinulta sitatoimaan kohdat jossa sanotaan Jumalan rakkaudesta ja vihasta, myös siltä osalta jossa todistetaan hänen olemassaolonsa, ja myös kohdan jossa sanot että Jeesus kuoli puolestamme, samoin tässä haluan todisteen hänen olemassaolostaan.

Sitten tähän väliin voin kertoa oman elämäntarinani: Olen syntyäni luterilainen. Ajan myötä olen huomannut että kristinuskossa mättää jokin. Sitten kun asiat alkoivat mennä päin PA:ta kristinuskon moraalikäsityksen takia ja kun jotkin tietyt kristityt alkoivat syyttämään muita ihmisiä turhaan, aloin kyseenalaistamaan kristinuskoa. Tämä siis kaikki tarkoittaa sitä että olen lukenut Raamattua ja tutkinut joitain muita uskontoja. Haluaisin vain tietää sen että oletko SINÄ tutkinut muita uskontoja ja kyseenalaistanut omaasi?

Sitten lopuksi huomasin kun itse huomautit yhdestä kristinuskon ristiriidasta: "Jumala rakastaa homoja, mutta vihaa homoseksuaalsuuden aktia.". Homot ovat homoja heidän tekojensa ja myös heidän ajatusmaailmansa takia. Tämä siis tarkoittaa sitä että homoseksuaalinen akti tekee heistä homoja. Miten sitten tämä näkymätön olento, joka joidenkin mielestä ohjaa ihmisten rakkautta, voi rakastaa homoja, mutta vihata heidän tekoja ja ajatuksia, jotka tekevät heistä homoja?