Kannabis lailliseksi

taika pingis
turku

/ #59

27.01.2007 19:38

Pientä rajaa räyhänhenget!Me allekirjoittaneet olemme varmaan kaikki rauhan asialla emmekä halua tämän sivuston täyttyvän V-sanoilla ym. ym. Mutta asiaan...Tunnen tämän toisen henkilön joka on saanut luvan lääkekannbiksen käyttöön. Hän on saanut tämän oikeuden syystä, että hän sairastaa ms-tautia.Hän on itse kuvaillut tautiaan siten , että tämä fyysinen heikkous ei ole niin paha asia kuin pään sisällä tapahtuva sekamelska.Ms-tauti siis tekee ihmisestä rauhattoman ja näin kannabis auttaa häntä tasapainoittamaan tilaansa niin henkisesti kuin fyysisesti.Fyysisesti kannabis vähentää kipuja.Henkilö käyttää lääkkeensä ohjeiden mukaan eikä ole mikään ihkubeibe86, joka sekoilee ja "näyttelee" päihtymistään.Kannabis on hänelle yrtti mikä pelastaa hänet liioilta ajtuksenjuoksuilta ja helpottaa kipuja.
itse olen käyttänyt kannabista 15 vuotta ja psykoosin sairastuin VAIN silloin kun minulle oli määrätty psyykelääkkeeksi Serequelia.Eli menin lääkkeistä psykoosiin , en kannbiksesta.
Itse olen sitä mieltä että 16-vuotias on valmis päättäämään mit'ä nautintoainetta nauttii JOS EDES nauttii.
Kotikasvatus ja omakäyttö lailliseksi!Kirjoitan siis tämän adressin.
Peace&Love