Stop koirien myrkyttämiselle! - jyrsijämyrkkyjen myynnin rajoitus

Jonas P

/ #184 Turhaan, Aivan turhaan..

10.06.2015 01:53

No niin. Kyllähän tietysti voidaan kieltää varfariinin kaupallinen myynti tai ainakin luvanvaraistaa se. Mutta hyöty olisi mitätön tämän asian kannalta.
Minä löydän heti omasta päästäni noin 20 erilaista ainetta joilla voisi tappaa koiran täysin samalla tehokkuudella kuin rotanmyrkylläkin, enkä ole edes kemisti. Niitä saa muuten tavallisesta ruokakaupasta. Ja ei, en anna listaa tähän (kään).

Mutta olen kyllä koiran omistaja joten sympatiani on jokaisen myrkkyä saaneen koiran ja heidän laumansa puolella, siitä ei ole kahta sanaa. Silti mielestäni ainoa tapa lopettaa tai edes vähentää tuota touhua on saada tekijä(t) kiinni. Montaa heitä tuskin on, mutta yksikin on toki liikaa. Se sitten miten se tapahtuisi ilman ylilyöntejä.. paha sanoa. Voisin väittää että pieni ilkeä minä voisi kuoriutua esille jos varmaksi tietäisin jonkun myrkyttäjän.. Hyvinkin ilkeä. ja silti, olen vahvasti sitäkin mieltä, niin ristiriitaista kuin se onkin, että oikeuden on saatava tämä henkilö, ei lynkkausporukoiden.