Työttömälle oikeusturvaa ja parempaa toimeentuloa

Anonyymi

/ #151

26.06.2015 03:09

Tämä tila jossa suomi tällä hetkellä makaa on TASAN TARKKAAN PÄÄTTÄJIEN PÄÄKÖKSISTÄ JOHTUVA TILA he ovat sen päätöksillään saaneet aikaan ei suinkaan työttömät joita hallitus syyttää omista päätöksistään verovarat ovat tarkoitettu kansalle ja kansan yhteisiin tarpeisiin kouluihin vanhusten huoltoon heikoimmista huolta pitämiseen jne. päättäjät ovat omineet luvan itselleen käyttää lompakoitamme mielin määrin ilman mitään rajoja mitä ikinä tahtovat vain ostaa HE EIVÄT OLE KUNINKAITA vaan asioidemme hoitajia he ovat orjuuttaneet meidät meistä on tehty yritysrahoittajia pankkien ja kasinopelureiden tappioiden maksajia rahat eivät enään ole meitä varten. Orjuutta on 9 euroa päivässä ansaitseva ilmaistyönekijä orjuutta on pätkätyön teettäminen orjuutta on töiden siirtyminen henkilöstövuokrausfirmoihin orjuutta on halpatyövoima rikkaiden taseita varten. tätä hallitus on siirtynyt ajamaan HÄVETKÄÄ HÄVETKÄÄ HÄVETKÄÄ.